Poezja - str 22

  • ,, Wyznanie miłości słowom"

    , , Wyznanie miłości słowom” Gdybym mogła mówić w językach wszystkich ludzi, I mogłabym rozwiązywać ich wszystkie problemy, I nie byłoby osoby, której nie umiałabym ...

  • ,, Smak"

    ,, Smak” 12.05.2018 Kocham Cię jak pomarańcze, Czasem nago dla nich tańczę, Mają smak bardzo swoisty, Jak twój urok osobisty. Kocham Ciebie jak arbuzy, Jesteś przy nich ...

  • ,, Czytaj do utraty tchu"

    ,, Czytaj do utraty tchu” Nie parz na ludzi, którzy uciekają wzrokiem. Nie dawaj nikomu tego, co sama chcesz osiągnąć. Życie masz tylko jedno, więc idź do przodu ...

  • ,, Priorytety"

    ,, Priorytety” Pnij się do marzeń. Śnij o nich każdego dnia. Trwaj przy swoim, choćbyś był sam. Nikt nie jest idealny. Kłam, jeśli trzeba. Patrz w górę, gdy plują ci ...

  • ,, Rój" coś krótkiego

    ,, Rój” Słońce świeci, więc korzystam Bo ja jestem bardzo bystra Nóżki długie dziś opalam Tym się wcale nie przechwalam. Lubię słońce promieniste Bo tak ciepłe ...

  • ,, Zamotanie"

    ,, Zamotanie” Gdzie podziali się prawdziwi mężczyźni, Którzy otwierali nam drzwi samochodu? Gdzie podziali się romantycy, Którzy na pierwszą randkę przynosili kwiaty? ...

  • ,, Wypluta ze świata"

    ,,Wypluta ze świata” W świecie jestem jedna sama Niczym stara bardzo brama Nikt nie lubi, kiedy piszę Choć uwielbiam głosu ciszę. Wiersze moje się rymują Same w głowie ...

  • ,, Tycie"

    ,, Tycie” Ja tęsknię Ja pragnę Się mienię I spadnę. Brak czasu Brak lśnienia Puch lasu Rzut cienia. Cień żalu Niechcenia Umiaru Imienia . I łzy Moje I sny Twoje. I ...

  • Zawiera ciąg liter.

    Za oknem śnieg, mróz i zamiecie A w mojej duszy kwiaty miłości i zieleń szczęścia Za oknem deszcz, zimno i zawieje A w moim sercu Ty, i tęsknota Za oknem szaro, buro ...

  • Obudź się!

    Obudź się! Błądzę po świecie w myślach się gubię Wiem tylko tyle, że bardzo cię lubię. Serce mi stuka, mocno kołacze Gdy cię nie widzę, to czasem płaczę. Nogi są ...

  • Rocznica ślubu

    , , 24.02.2004- 24.04.2018” Dziś czternaście latek mija Jak zacisła mi się szyja Gdy w kościele przy kobiercu Chciałam na twym być wyżercu. W nasze wesela bardzo padało ...

  • Pytania do miłości

    Ile warta jest miłość? Czasem kilka pięknych nocy i kilogramy łez. Jak długo trwa miłość? Czasem pięć minut, a czasem nawet całe życie. Jakie rozmiary może mieć ...

  • ,, Niesprawiedliwość"

    , , Niesprawiedliwość” Byłam przy tobie O wschodzie księżyca Przyrzekłam sobie Być żoną kibica. Byłam przy tobie Gdy lśniło zorze Co ja dziś zrobię? Czy ktoś mi ...

  • ,, Z perspektywy czasu, dla mamy"

    Hej, to będzie juz ostatni wiersz poświęcony rodzicom. Jeśli kogos zanudziłam, to sorki, ale tak mnie wena naszła, że ino wpisać trza było, heh:-) ,, Z perspektywy czasu ...