Poezja - str 19

  • ,, Mrówka"

    - Jestem szybka, no i zwinna, Taka, jaka być powinnam, Biegam szybko, niczym struś. - W grupie żyję, sami wiecie, Dobrze mi jest na tym świecie, Mówi tacie dziś synuś ...

  • ,, Liście"

    Razem z mamą się rodzimy, Na nasz światek przychodzimy, I trzymamy ją za ręce, Nam nie trzeba nigdy więcej. Czasem braci mamy sporo, Dla drugiego są podporą, W każdej ...

  • ,, Deszczyk"

    Spadam z nieba z wielkiej chmury, Czasem robię w liściach dziury, Jestem zgrabny, przeźroczysty, Dla człowieka oczywisty. Wielkość moja jest niewielka, Pojedynczo, to ...

  • ,, Zgadnijcie :-)"

    Jestem ważna, choć nie wiecie, Długo żyję na tym świecie, Noszą nawet mnie królowie, Zwykli ludzi i posłowie. Choć kolorów mamy wiele, W jednaj szafce przyjaciele ...

  • ,, Stworzyłam Cię"

    W mych marzeniach Cię stworzyłam, Blond rosą naznaczyłam twarz, Błękitnym niebem pomazałam oczy, Słodką truskawką wkleiłam usta. Mchem wykleiłam tors, Leśną trawą ...

  • ,, Czas"

    Marzeniami utkałam pajęczą sieć, Każdego dnia oczekując na spełnienie, Wplotłam w nią miłość i serce, Wieczorem ogrzewa ją dusza. W razie gdyby padało, Z liści ...

  • ,, Pory roku"

    Majowy deszczyk spadł na pola, Czerwcowy grad poniszczył plony, Lipcowe słońce podparło na tyczce, Sierpniowy wiatr lekko pokłonił. Wrześniowy deszcz nakazał zbioru ...

  • Żałuję

    Czas płynie niesie mnie nurtem me serce ginie uderza o burtę Statek nasz tonie chcę cię ratować miłość wciąż płonie urazy nie chowasz Utracić łatwo zebrane chwile te ...

  • Wariat

    Mój smutek i ból, w natłoku ciemnych chmur Jestem sam wśród wielu fałszywych zdań Sam jestem jednych z nich , bo jak tu można żyć Bez osób które kocham , dla których ...

  • ,, Świat wymyślonych ludzi"

    ,, Świat wymyślonych ludzi” Ja pragnę marzyć, Chcę mieć swój świat wspaniały. Chcę móc wymyślać, Me wszystkie ideały. Pragnę utworzyć, Swój wielki plan bez ...

  • ,, Przelicznik doznań"

    ,, Przelicznik doznań” Ile kosztuje uśmiech? Czy można go kupić? Kto go sprzedaje? I w jakiej jest cenie? Ile kosztuje płacz? Czy jest jego przelicznik? Kto wykupuje łzy? ...

  • ,, Od tego się zaczyna"

    , , Od tego się zaczyna” Weź mnie na tysiąc sposobów, Weź mnie zaraz od progu, Weź mnie na małej kuchence, Weź mnie, gdy proszę o więcej! Przeleć mnie, na stole w ...

  • ,, Przemijanie"

    ,, Przemijanie” Gdy zamknę oczy me blade, A zmarszczkom nie będzie końca, Chcę spojrzeć raz jeszcze w horyzont, I ujrzeć odbicie swej duszy. Gdy biały puch wyrośnie na ...

  • ,, Portret"

    ,, Portret” Narysuję Ciebie kroplą morza, Gdy zaświeci na niebie biała zorza, Narysuję Ciebie tuż o świcie, Aby w morzu ujrzeć twe odbicie. Narysuję Ciebie pączkiem ...