Poezja - str 16

  • Łza

    Poprzez szybę złych słów Łza pojawia się Pytasz dlaczego? Ot tak pojawia się, Nie krzyczy głośno, Nie słychać jej, Krzyczy cicho, Jak ból,który wodą wylewa się, Bo ...

  • Wiersz (?)

    OD RAZU MÓWIE ŻE MIAŁAM 15 LAT JAK TO PISAŁAM CHYBA xD NAWET NIE WIEM CO TO JEST BO POEZJA NA PEWNO NIE :D Powiedziałem coś kiedyś, Od razu pożałować się dało ...

  • Bo to wszystko jest dla Ciebie:-)

    Z potarganych wiatrem uczuć, Przez oszalałe emocje chwili, Zbuduję ci mały światek, Bez porostów i złych ludzi. Z beznadziejnych chwil nostalgii, Wzburzonych krzykiem i ...

  • Unieś głowę

    W miłości spojrzeniu nie ma udręki, Łza potrafi ukoić nerwy, W pajęczej sieci wspomnienie przeszłości, A rosie porannej nadzieje na szczęście. Nie ma dni straconych, Są ...

  • Co było, jest i będzie

    morze łez wylanych zapadło się w podziemi niczym Antarktyda pochłonięta przez ocean zapadnia kiedyś wróci, ukarze twarz roztropną w ilości nieskończonej zachwyci nas ...

  • Laleczka z wystawy

    piękna laleczka z porcelany spogląda na mnie z wystawy chociaż nie ma swojego serduszka wiem, że to z niego była wykonana laleczka z małymi warkoczykami z sukienką ...

  • "Gdy się Ciebie miało"

    Gdy się Ciebie miało, Całą Twoją duszę i całe Twoje ciało, Smutku i szarości Się nie czuło i nie widziało. Jak się Twoim było, Nic więcej się nie liczyło. Na ...

  • Pamiętnik spisany wieczorem

    pamiętnik spisałam na kartce wytartej niewidocznym wkładem podkreśliłam uczucia wielkimi literami nazwałam cię osobiście bez żadnych skojarzeń, prosto z mostu wypisałam ...

  • Ile razy mówiłam...

    marzenia potrafią namieszać w głowach zaszczute emocje kołatają we wnętrzu pochlebstwa z otoczenia bywają zgubne wciąż ci to mówię, nie słuchasz… natchnienie ...

  • Zwiedzie cię...

    łzy wypłakane i zabrany czas niemoc wypowiedzi poprzez blokadę wewnętrzny ból i krocie westchnień bez możliwości wytłumaczenia emocji czarci los przywiał wspomnienia ...

  • Sam powiedz...

    niech skonam nim zapłoną znicze blokada jestestwa przydusi szyję powłoka podskórna niech sczernieje wszystkie wzloty zostaną zapomniane niech smoła pokryje mnie od środka ...

  • Tylko jeden dzień

    tylko jeden dzień dzieli nas od szczęścia od łez strapionych sięgających dna na granicy przydrożnej czekam wciąż na ciebie uśmiech wciąż wspomnieniem brakuje mi jutra ...

  • Uwiecznić się

    Chciałabym być gwiazdą, Świecić w błysku fleszy, Mieć urok i zachwycać, Aby każdy mnie podziwiał. Chciałabym świecić na salonach, Skupić na sobie uwagę reporterów ...

  • Pragnienie dla Ciebie

    Mieć niebo na wieczność, Z wyłącznością wejścia, Łączącego przyjazne dusze, Pragnęłabym dla ciebie. Podniebne schody mleczne, Prowadziłyby zalotne dusze, Zaskakując ...