Poezja - str 18

  • ,, Marzenia senne"

    miałam piękny sen pełen jasnych barw tańczyły wokół mnie dotykiem łaskotały dłonie w śnie mogłam latać choć skrzydeł nie posiadałam skupieniem lekkiego umysłu ...

  • ,, Prawda?"

    mydliny pomyj spadają na głowę ludziom z rozsądkiem kroczących do przodu herezja wkroczyła zdeptała myśli przygwoździła dziewiczość spaprała życie maryśka ...

  • ,, Pusty wzrok"

    Przez łzy, które krwawiły Przez uderzenia, które bolały Przez wzrok, który nienawidził I tak cię kocham… Przez obolałe ciało, które krzyczało Przez słowa, które ...

  • ,, Szukam"

    W śpiewie słowika, W pyłku makowym, Pośród pól, Znajdę cię. W strudzonym morzu, W fali burzliwej, Pośród wód, Znajdę cię. W uśmiechu komika, Cyrku kolorowym ...

  • ,, Stracona przez ludzi"

    w wiecznym gniewie w tęsknocie straconej we wspomnieniach smutku gdy poniżali mnie… we łzach umazanych krwią w pustym spojrzeniu bez myśli na jutro gdy chciałam ...

  • ,, Za darmo"

    w baśni spisanej piórem wyobraźni ukażę tęsknotę strapionego serca wymaluję pędzlem smutki doczesne uwieczniając je wszystkie by nie powróciły to, co pozostało ...

  • ,, Zapragnij mnie..."

    Zapragnij mnie w świecie, w okrągłej miłości, Zapragnij nim ciemność nam nagle zagości, Zapragnij mnie w smutku i czasem w gniewie, Zapragnij i rozwiń mą miłość do ...

  • ,, Wściekłość"

    Myśli się plączą po mojej głowie, Jestem dziś wściekły, nikt mi nie powie, Każdy, kto widzi mnie dzisiaj drży, Deszcz zauważając, tylko mży. Jestem wielki, gdzieś na ...

  • Odpowiedź na pytanie

    Znowu siedzę sama Tak jak Ty pośród czterech ścian I zastanawiam się czy dalej coś łączy nas W moim łóżku nie ma Ciebie już A poduszka nadal podtrzymuje zapach Twój ...

  • Kto...

    Sam na sam ze swym światem Światem pustym jak niebo latem Siedzę w swoich czterech ścianach Przepełniony pustką w środku Bez serca , bez duszy Bez kogoś kto mną poruszy ...

  • ,, A życie leci..."

    Każda chwila jest wspaniała, Kiedy jestem jeszcze mała, Pani w szkole wciąż mnie chwali, Moje serce jest ze stali. Gdy do szkoły czwartej chodzę, Czasem w mokrej trawie ...

  • ,, Mrówka"

    - Jestem szybka, no i zwinna, Taka, jaka być powinnam, Biegam szybko, niczym struś. - W grupie żyję, sami wiecie, Dobrze mi jest na tym świecie, Mówi tacie dziś synuś ...

  • ,, Liście"

    Razem z mamą się rodzimy, Na nasz światek przychodzimy, I trzymamy ją za ręce, Nam nie trzeba nigdy więcej. Czasem braci mamy sporo, Dla drugiego są podporą, W każdej ...

  • ,, Deszczyk"

    Spadam z nieba z wielkiej chmury, Czasem robię w liściach dziury, Jestem zgrabny, przeźroczysty, Dla człowieka oczywisty. Wielkość moja jest niewielka, Pojedynczo, to ...