Poezja - str 20

  • ,, Natchnienie"

    ,, Natchnienie” Wiersze nie powstają latem, Nie potrzebują zaproszenia, Przychodzą z przyjaciółką. Czekają na ofiarę, Wbijają się w długopis, Namacalnie nie mówią ...

  • ,, Niemożliwe"

    ,, Niemożliwe” Być gwiazdą na niebie, To tak, jakby marzyć o wieczności. Wszystko jest możliwe, Ale i wszystko ma swoje ograniczenia. Chcieć tchnąć życie w obraz, To ...

  • ,, Pragnienia nic nie zmienią"

    ,, Pragnienia nic nie zmienią” Wiązka marzeń spoczęła w stogu siana, Kto ją znajdzie ten zuch jest i chwat, Ja od życia potrzebuję tylko wrażeń, Bo mym szczęściem ...

  • ,, Obdaruję Cię"

    ,, Obdarowuję Cię” Bukiet liści niosę Tobie na dzień dobry, Takie piękne, niczym malowane, Kiedy spojrzysz na nie wytrwale, Ujrzysz piękno jesiennej starości. Ze śniegu ...

  • ,, Echo przeznaczenia"

    ,, Echo przeznaczenia” Chodzi za tobą jak cień, Chodzi nawet w dzień, Przy łóżeczku grzecznie leży, Choć nikt może nie uwierzy. Nie namawia nas do złego, Nie odwodzi ...

  • ,, Panna czysta"

    ,, Panna czysta” Matkę Boską chwalcie narody, Wnet odrzućcie wszelkie wygody, Bo to Panna jest nad Pannami, Modlę się do niej wciąż godzinami. Nie jest zbyt niska, ani ...

  • ,, Zemsta"

    ,, Zemsta” Zdepczę Cię jak strasznego robaka! Zastrzelę z lufy, jak brzydkiego ptaka! Zdepczę jak żuka, co wpadł do pokoju! Zawsze gotowa będę do boju! Zmyję Cię ...

  • ,, Będąc nikim"

    ,, Będąc nikim” Patrzyłam w Twe oczy, Które mnie zdradziły, Przy Tobie miałam kroczyć, Lecz kroki się rozmyły. Przy Tobie miałam kwitnąć, Lecz schowałam skrzydła ...

  • ,, Liścik"

    , , Liścik” Na wysokim niebie, Piszę list do Ciebie, Może mnie zobaczysz, Z nieba gdzieś wyhaczysz. Bardzo Ciebie lubię, W sercu nie zagubię, Głęboko się skryłeś ...

  • ,, Pamięć o mnie"

    ,, Pamięć o mnie” Gdy marne serce zastyga, Pąk życia odpada w dal, Pozostaje tylko łodyga, I okropny życia żal… Gdy płuca przestają pracować, Opada powłoka ...

  • ,, Poeci nie spadają z drzewa"

    ,, Poeci nie spadają z drzewa” Poeci spadają do nas z chmur, Gdzie Anioły czuwają nad nimi, Szepczą do ucha tysiące słów, A oni je piszą będąc natchnionymi. Wiatr ...

  • ,, Ku pamięci Józefowi J."

    ,,Ku pamięci’’ Przed kilkoma dniami, Odszedł nasz przyjaciel. Człowiek bardzo zacny I bardzo lubiany. W potrzebie spotkany, Ze wsparciem swych córek, Polubił nas oboje, Z ...

  • ,, Miłość na wieki"

    ,, Miłość na wieki” Dogłębnie tonę w rozpaczy pyłku, Toń mojej głębi jest tuż u schyłku, Pragnienia marzeń uciekły wraz z latem, Największa miłość stała się ...

  • Płomień oceanu

    Kryształowa rzeka płynie w moim sercu niesie mi nadzieję w maleńkiej iskierce Niesie mi nadzieję o naszej miłości prowadzi przez życie pełne zawiłości Mając cię tak ...