Poezja - str 21

  • ,, Nikt nie doceni, póki nie doświadczy"

    ,, Nikt nie doceni, póki nie doświadczy” Mam dobre życie, choć czasem nie idzie, Nieraz się robi coś w ciemnym widzie, Aby do przodu, jak ludzie gadają, Choć czasem ...

  • ,, Marzenia o..."

    ,, Marzenia o…” Co mam dziś robić? W myślach się gubię, Nie wiem na pewno, czy nawet to lubię, Wciąż skaczesz przy mnie niczym okruszek, Karzesz pieniądze mi zbierać ...

  • ,, Ach, coś tam..."

    , , Ach, coś tam…” Kiedy smutek spłynie w dal, Kiedy zdejmiesz z szyi szal, Kiedy będziesz już gotowa, Zaczniesz wtedy żyć od nowa. Kiedy z chmury spłynie woda, Gdy ...

  • ,, Morski smak"

    ,, Morski smak” Czy nie widzisz mego wzroku? Spoglądam nisko, prawie depczę odbicie swojego ciała na ziemi. Czy nie widzisz spojrzenia? Zalega w nim smutek siejący nie tylko ...

  • Potarganie

    Jesteś serca wołaniem na wyspie zatracenia nie chcę tracić cię prowadzisz do zniewolenia Twoje bezkresne motywy zażyłości prowadzą duszę ku ślepej miłości Chcę ...

  • ,, Krótkie"

    ,, Krótkie” Życie takie krótkie, a złości tak wiele Każdego dnia kogoś odchodzą przyjaciele W smutku i rozpaczy żegnani przez bliskich Pełne łez wylanych są wtedy ...

  • ,, Ostatnie pożegnanie"

    ,, Ostatnie pożegnanie” Żyłeś dla ludzi, których tu tak wielu Podchodzą do ciała- Żegnaj przyjacielu… Przeżyłeś lat wiele, choć dla nas mało Byłeś bardzo dobry ...

  • ,, Zamazany wzrok"

    ,, Zamazany wzrok” Żal, smutek, rozpacz i ból, Dzisiaj niosą me imię na tacy. Stapiają się z moim ciałem, I nikt nie widzi różnicy… Strach przenika mnie na wskroś ...

  • ,, Dar istnienia"

    , , Dar istnienia” Niknę schowana na wietrze wspomnień… Odpływam wraz z nadzieją jutra… Rozpuszczam swe ciało we mgle… Słyszysz mój płacz? Bo płaczę… Kwiat ...

  • ,, Wołanie o pomoc..."

    ,, Wołanie o pomoc...” Jest mi tak zimno A nie ma nikogo, kto by mógł mnie rozgrzać… Jestem taka smutna A wokół pustka, brak żywej duszy do towarzystwa… Tak strasznie ...

  • ,, Sens"

    ,, Sens” Myśl o mnie w basku księżyca, Myśl, gdy spadną płatki śniegu. Myśl o mnie podczas spaceru, Myśl, nawet, gdy braknie ci słów. Bądź ze mną, gdy pada deszcz ...

  • ,, Przesłodzone"

    , , Przesłodzone” Malusia dziewusia pod drzewem siedziała, Tyciusi problemik w serduszku swym miała. Milusi chłopaczek tej nocki poznany, Obiecał buziaczek, lecz poszedł w ...

  • ,, Przypadek"

    ,, Przypadek” Zakochałam się przypadkiem, I przypadkiem Cię poznałam. Patrzyłeś na mnie ukradkiem, I ja na Ciebie zerkałam. Miałeś przecudowne włosy, Na wietrze mocno ...

  • Zjawiskowa

    Pojawiłaś się nagle w wirtualnym świecie. Życzliwa, inteligentna, interesująca. Twój komentarz ośmielił pisarskiego nowicjusza, do ponowienia niezdarnych prób. Nazwałem ...