Poezja - str 24

  • ,, Przeznaczenie"

    ,, Przeznaczenie” Mogłabym być ptakiem, Który obserwuje cię z daleka Stałabym za krzakiem, Patrząc, jak czas ucieka. Mogłabym być ćmą, Która lata tuż za oknem ...

  • Boję się

    Boję się, że nie będziesz ze mną szczęśliwy. Boję się, że coś się nie uda. Boję się, że w końcu zrezygnujesz. Boję się, ze potem mnie znienawidzisz. Boję się ...

  • ,,Nieskończenie"

    ,, Nieskończenie” Wiosna jest podła, bo z nią widzę ciebie Jak młode ptaki latają po niebie Jak wiją gniazdka wysoko na drzewie Lubiłam marzyć, tak przy ich śpiewie ...

  • ,, Stara miłość"

    ,, Stara miłość” Byłam gwiazdą na twym niebie Mocno świeciłam tylko dla ciebie Jaśniałam mocno, by swymi cieniami Coś mogło powstać między nami. Jaśniałam w ...

  • DZIEŃ MĘŻCZYZN

    Ja dopiero się dowiedzieć, że dziś mamy święto chłopa, na śmierć, kurde, zapomniałam, co za lipa, co za wtopa. Ale przecież polska dama jest dzień cały zabiegana ...

  • Wiersz o złości

    nikt nie wścieka się równie pięknie jak ty gdy jesteś ignorowana i kurwa poleci czasem i talerz trzaśnie o ścianę i łzy strumieniem popłyną a przecież mój świat ...

  • Moja Śmierć

    Pcha mnie do kuchni, ciągnie mnie w dół, moja mała Śmierć. Skacze ze mną z klifu, wpycha pod auto, moja słodka Śmierć. Podaje mi strzykawkę, ostrzy mój nóż, moja ...

  • ,, Przestroga"

    ,, Przestroga” Dużo piję, czasem palę, Głowa mnie nie boli wcale, Najważniejsze, to mieć gest. - Czy w lodówce piwko jest? Czytam dużo, lecz dowcipy, Czasem przejrzę ...

  • ,, Niezrozumienie"

    ,, Niezrozumienie” Kroczyłam twoją drogą, lecz mnie nie widziałeś, Byłam zawsze sobą, lecz nie taką mnie chciałeś, Słuchałam zawsze ciebie, choć nie raz ...

  • ,, Naucz mnie

    , , Naucz mnie” Naucz mnie kochać Pokaż mi jak wschodzi słońce Pokaż, jak można się bawić kroplami rosy I jaką to sprawia przyjemność, kiedy spływają tam… Naucz ...

  • ,, Bo bez ciebie..."

    ,,Bo bez ciebie…” Piekę ciebie raz w tygodniu Utyrana po całym dniu Przy zgniataniu, ucieraniu Cały dzień cię ubijaniu. Czasem rośniesz w dwie godziny Tylko, gdy cię ...

  • ,, Zrób to"

    , , Zrób to” Weź mnie Najlepiej o wschodzie słońca Nim dopadną nas oczy widzów Uwiedź mnie Spraw, abym myślała tylko o tobie Rozgrzana do granic możliwości Całuj ...

  • ,, Oto ja"

    ,, Oto ja” Głowę mam nie od parady Mi nie obce są dziś zdrady Zawsze sobie poflirtuję Nigdy potem nie żałuję. Mam zalotne kocie oczy Widok ich cię zauroczy A noseczkiem ...

  • ,, One"

    ,, One” Nigdy nie przepraszaj Nigdy nie mów tego Co wydaje ci się, że chcę usłyszeć. Nie wiń się Bo to nie od ciebie zależy Jaki owoc wyrośnie z danego nasiona. Nigdy ...