Poezja - str 27

  • Uciekaj moja dziecino

    Nie płacz kochanie. Nie płacz moje dziecko Tylko szybko uciekaj! Szybko wiej stąd! Nie patrz na rany, Nie patrz co krwawi Tylko biegnij, ile sił. Biegnij tam gdzie spokój i ...

  • Szukam kobiety

    Szukam kobiety Szukam kobiety na stałe. Na stałe, zależy mi na tym, Nie mam wysokich wymagań, Byle nie była jak patyk. Szukam kobiety na stałe, Takiej co mnie pokocha, Nie ...

  • TATO!

    Teraz jesteś już tam W niebie, w Raju, gdzieś pomiędzy gwiazdami A ja patrzę na świat twoimi pięknymi oczami. Tato! Patrzę na to miasto Ktoś do kogoś krzyczy ,,Brać ...

  • Motyl

    Kropla rosy umyka cieniowi, Daje życie nadziei promyka, Szary cień chowa się w bezpieczną przystań, Przysłonięty blaskiem motyla. Jedwab skrzydeł, wdzięk lilii, Smak ...

  • Cukier mi spadł

    Cukier mi spadł Cukier mi spadł skurwysyńsko I teraz wpierdalam słodycze, A później jak pojebany Kalorie, kurwa, znów liczę. Ochujeć można z tym światem, Z tym ...

  • Jestem suką płatnego zabójcy

    Jestem suką płatnego zabójcy. I złodzieja Choć zwykła ze mnie oszustka, Skradł moje piękne ciało Zapłacił swoim i piko czystym Zapomniałam o wierności I wszystkim ...

  • Kot i pies

    Kot i pies Zapierdala piesek po całym podwórku, Wciąż myśli o piłce, wciąż myśli o sznurku, A kot wyjebane od świtu do zmroku, I tak cały tydzień, co miesiąc, co ...

  • Utopia istnieje

    Świat to ocean wzburzony tonę na bezludnej wyspie gdzie prawem demokracji rządy Twoje króla Słoneczko Egalitarnie dwóch despotów rządzi sercami rządzi ciałami pocałunki ...

  • Gdy Finał Ligii Mistrzów

    Melancholio letnia! Nie odwiedzaj gdy finał Ligii Mistrzów. Przecież powiedział jutro będzie lepiej zaufaj mu. Nie będę samotna. Na komuniach tłumy w których nie będzie ...

  • *** Gdyby tak dało się się do szuflady...

    Głowa przeciążona, zmęczona Mózg jakby spał. Choć południe godzina młoda I emocji smak już poznał Dawno gdy zaczynało się pisać Nie spać. Kochać. Świat poznawać ...

  • Mały zagubiony księciu (królu)

    Przestałem cię kochać Czyli nie pamiętasz? Wytykania błędów ontologicznych filozofii mojej co męczy wrażliwości mimozy również Mały zagubiony księciu porównywany do ...

  • Pytam

    Nagi przyszedłem, nic nie pamiętam. Usta chcą pytać, zbiorową amnezje. Powiedzcie mi gdzie i kto to zapisał ? Czy leży gdzieś prawda sprytnie ukryta ? Mam tylko pojazd bez ...

  • Czego chcecie?

    Czego chcecie? Czego chcecie skurwysyny, Rymów, kurwa, wierszy białych? Krótkich, kurwa, opowiadań, Kurwa, czy esejów całych? Czego, kurwa, Wam brakuje, W ciągłym, kurwa ...

  • Przegrany zwyciezca

    Mogę się zapomnieć w mym cierpieniu i dryfować. Wszystko co miało mnie zniszczyć, Nie zdołało tego dokonać. Mogę udawać, bo tylko wtedy zapomnę. Przegrany zwycięzca ...