Poezja - str 26

  • ,, Śmierć"

    ,,Śmierć’’ Mówią, że czyham za rogiem, albo stoję gdzieś w kącie Podobno mogę być wszędzie i jednocześnie nigdzie. Kiedyś ktoś powiedział, że chodzę za wami ...

  • Gołąb

    Ty jesteś jak gołąb nigdy nie wiadomo gdzie Cię akurat zaniesie. Dziś zjesz mi z ręki jutro napaskudzisz niewdzięcznie do serca. Przyniesiesz czasem gałązkę zieloną a ...

  • CCC

    Buty z CCC pasują każdej pannie Buty z CCC jakże będzie jej ładnie Buty z CCC mój miły kup mi szybko Buty z CCC oddam za nie Ci wszystko Każda w Polsce Panienka, co każdy ...

  • ,, Trawa"

    ,,Trawa” Jestem, ale mnie nie widać Nikt nie będzie mnie podziwiać Ludzie często po mnie chodzą Nieraz nawet we mnie brodzą Lecz, nie wiedzą, że to ja A szkoda… Niby ...

  • Jesteś(Dla J.)

    Jesteś niby ogień Rozpalasz moje zmysły I uwodzisz moją duszę Spojrzeniem promienistym Jesteś niczym woda Obmywasz mnie z trosk Koisz moje zmysły Pomocy budujesz most ...

  • Pod wodą

    Bezsens Topię się w nim Odpływam i upływa mi czas z nim Odpływa mi krew z głowy Marznąc wyciągam rękę przed siebie Jest zimno, nie odbieraj mi mowy Nie patrz, nie patrz ...

  • Spowiedź kobiety

    Wkładasz mi, kurwa, swój język w usta I mielisz jak kołowrotkiem. Masz przy tym, kurwa, niezłą zabawę, Jak kotek z myszką za płotkiem. Myślisz naprawdę, że to jest ...

  • W chuj prawda

    Co za pizda, kurwa, szmata, - Rzecze kamrat do kamrata, Jak tak można? Pierdolona... Już myślałem, że tam skonam. Mówię tobie bracie drogi, Trza w tę kurwę wbić ostrogi! ...

  • O tej "kurwie"

    Besztam siebie za te „kurwy”, Besztam siebie za te „chuje”, Lecz żyć bez nich nie potrafię, Nawet w wiersze je wplątuję. Cóż poradzę, że ta „kurwa” ...

  • Pokaż mi...

    Pokaż mi Pokaż mi waginę swą, Nie chcę niczego więcej, Nie zbliżę się, obiecuję, Ani nie wezmę w ręce. Pokaż mi waginę swą, Jej tylko oczy pragną, I pieścić ...

  • Wyblakłe

    mózg zgniatany hipokryzją wobec samej siebie nie umiem pisać, nie umiem mówić nie widzę nic co będzie przez pryzmat ciebie byłam, istniałam, zanikam wszystko stało się ...

  • Ta wyśniona

    Ta wyśniona Wszędzie kurwy, szmaty, dziwki, Pierdolone dupodajki, Tu kurwiszon, tam blachara, A ja szukam wciąż tej z bajki. Tej jedynej, tej wyśnionej, Tej co obiad ugotuje ...

  • Chodź

    Choć.. Ból Ci to sprawia I tego nie ogarniasz, Problemów swoich nikomu nie ujawniasz. I wciąż idziesz dalej równo I ciągle toczysz za Sobą to gówno. Dlatego chodź do ...