Poezja - str 23

  • ,, Duże dziecko"

    ,, Duże dziecko” 16.04.2018 Gdy byłem mały i bardzo wstydliwy Wtedy charakter był troszkę leniwy Wtedy zbyt mocno trochę szalałem Ale cię mamo zawsze kochałem. Raz się ...

  • ,, Tato, ja..."

    ,, Tato, ja…” 16.04.2018 Święto taty, czy ktoś zna? Jeśli nie, to pierwszy ja! Składam tatom dziś życzenia: Zdrowia, szczęścia, powodzenia! Bardzo dużo cierpliwości ...

  • ,, Zranione"

    ,, Zranione” 17.04.2018 Gdy nadejdzie już ten dzień Gdy za sobą ujrzysz cień Gdy przypomnisz tak od nowa Naszą miłość, proste słowa. Gdy nadejdą lepsze dni Gdy ...

  • ,, Mamo, ja..."

    13.04.2018r. ,,Mamo, ja…” Biega, sprząta już od rana Moja mama zabiegana I śniadanko mi podaje Kiedy bardzo późno wstaję. Do szkoły dwie kanapeczki Przecięte na pół ...

  • ,, Pech?"

    ,, Pech?” Dzisiaj Piątek trzynastego Bardzo wredny, co wiem z tego I niewiele go przypada W roku całym, tak się składa. A by tego było mało W moim domu coś się stało Bo ...

  • ,, Obietnica obżartucha"

    ,, Obietnica obżartucha” 12.04.2018 Dziś zajadam masło orzechowe Bardzo pyszne jest i zdrowe Bardzo dobrze dba o serce Ciągle myślę, więcej, więcej! I kanapkę z ...

  • ,, Przewrotny los"

    ,, Przewrotny los” Kiedy mi jest źle, coś przytłacza gdzieś Dużego doła mam, nie chce mi się jeść Coś ściska w środku, boli, gdy oddycham Wtedy do skorupy swojej ...

  • ,, Pierwszy raz"

    ,, Pierwszy raz” 11.04.2018 Czy widziałeś kwiat w pełni? Jak całkiem rosnąć zaczyna? Jak marzy, aby spełnić Swe marzenie dziewczyna? Czy widziałeś morza blask? I ...

  • ,, Dwie połówki"

    ,, Dwie połówki” -Kiedy jest mi źle Kiedy leje deszcz To wspominam cię Przechodzi mnie dreszcz. -Gdy życie jest trudne Gdy nikt nie rozumie Gdy ciuchy są brudne Kto ...

  • ,, Szal"

    ,, Szal” Zauważyłam cię przy sklepie Tęsknie patrzyłeś gdzieś w dal Serce mi nagle telepie Mocniej zaciskam szal. Piękne ciemne włosy Rozwiane letnim powiewem I tłumu ...

  • ,, Leniwe sny"

    ,, Leniwe sny” Nikogo nie obchodzi, że nie mogę spać Z koszmaru na koszmar się przerzucać Z senności w popłoch, bo znów się zaczyna Widzę ją, tonie, to znów ta ...

  • ,, Życie"

    ,, ŻYCIE” 31. 03 2018 Kładziesz mi swą dłoń na ranie Wiem, że nic mi się nie stanie Jesteś ze mną, to wielki dar Boje się, że pryśnie czar… … i znikniesz… ...

  • ,, Przetrwanie"

    ,, Przetrwanie” 28.03.2018 Mijają lata, a z nimi radości Dziś świat usłyszy o naszej miłości Tak długiej i skrytej gdzieś tam głęboko Co raz tylko nam wpadła w oko ...

  • Spać mi się chce

    Kurwa mać chce mi się spać lecz mam przejebane spać mi jest nie dane. To szumy, to wiski POZAMYKAĆ PYSKI! Stukają, pukają, zdrzemnąć się nie dają. Dopiero południe ...