Poezja - str 25

  • ,, Och.."

    Chciałam biec, lecz nie wiedziała gdzie Chciałam zapomnieć, lecz ono mówiło nie Chciałam zastąpić, lecz nie wiedziałam kim Chciałam porzucić, lecz cierpiałabym ...

  • ,, Przez ciebie"

    ,, przez ciebie” Tyle zła jest na świecie Tylu ludzi zginęło dla naszego dobra To wszystko jest ważne, wiem Ale czy ktoś się kiedyś zastanawiał Ile zła jest w naszych ...

  • ,, Pasożytniczka"

    Jestem mała, wręcz malutka Chodzę cicho, choć nie w butkach Czasem w lesie, czasem w polu Raz na górce, na Podolu Lecz, nie widzą, że to ja A szkoda… Jestem szybka, choć ...

  • Boże...

    Boże Mój Jedyny Ty widzisz mnie z daleka Choć jestem tu na ziemi Mój Pan tam na mnie czeka. Ty widzisz moje czyny I wiesz, że czasem błądzę Próbując żyć na nowo Ze ...

  • ,Panie...

    Panie Mój Jedyny Pewnego dnia zbłądziłem Wyrzekłem się wszystkiego I zło uczyniłem. Wyrzekłem się Jezusa Co kocha mnie tak czule I wszystko przepaściłem Okrywając ...

  • ,, Zupełnie nic"

    ,,Zupełnie nic” Życie jest do bani.. Jestem sama, choć nie całkiem Mam męża i rodzinę Tyle tylko, że teraz czuję, że ginę… Jestem sama na tym świecie Mąż mnie ...

  • ,, Poruszyć światem"

    ,,Poruszyć światem” Czasami siły mnie opuszczają… Jestem samotna, choć długo po ślubie… Nie chce mi się żyć… Mam ochotę być gdzieś indziej… Czuję jak ...

  • ,, Jesteś, ale czy będziesz?"

    ,, Jesteś, ale czy będziesz?” Jesteś moją kokainą Najpiękniejszą mą dziewczyną Pokochałem tylko ciebie Z tobą czuję się jak w niebie Z tobą góry chcę przenosić ...

  • Suchy łeb

    BASED ON TRUE STORY :( Otworzyłam Worda, i znów zawiesiłam, z pomysłami krucho, chęci się pozbyłam. Siedzę i się wkurwiam, mam dość tak się wgapiać, pusta kartka ...

  • ,, Czego szukasz?"

    ,,Czego szukasz”” Czy tak wiele w życiu chciałam? Czy dlatego cię spotkałam? Czy zbyt wiele nie wycierpiałam Że teraz mnie obrażasz? Czy zbyt głupia dla ciebie byłam? ...

  • ,, Przeciwieństwa"

    ,Przeciwieństwa” Tysiąc słów chcę ci powiedzieć Lecz nic z moich ust nie wychodzi… W głowie mam taki mętlik Że gdyby zapytano mnie o własne imię, pewnie bym się ...

  • ,, Takie nic"

    ,,Takie nic” Kiedyś chciałam być wielka… Mogłam myślami góry przenosić i byłam pewna, że nie spadnę…. Kiedyś życie było inne… Zawsze zawzięcie dążyłam do ...

  • ,, Wstyd"

    ,, wstyd’’ Chodzę za tobą jak cień krocząc za twym krokiem Doczepiony niczym rzep psiego ogona. Jestem z tobą, gdy idziesz do sklepu I kiedy podziwiasz swoje buty, nie ...

  • ,, Strach"

    ,, strach’’ Mówią, że mam wielkie oczy Choć tak naprawdę, to nie mam nawet twarzy. Mówią, że jestem wielki i potężniejszy od grzechu Choć bez niego, nie wiem czy ...