Poezja - str 17

  • ,, Biała laska"

    Pierwszym krokiem płonę, by zapomnieć, Przeszłość wniosła nie tylko smutek i łzy, Pomysły na jutro zostały spisane w głowie, Strach pomyśleć, czy dane mi będzie je ...

  • ,, Aluzja o istnieniu (moim)"

    jestem niczym kwiat narcyza białego rosnę, ciesząc się tym, że istnieję każdego dnia dziękuję zapachem za jedzenie i przypadkowe picie przyozdabiam ogród swą urodą ...

  • ,, Twoje nasze zdanie"

    mamy te same zainteresowania oboje lubimy mieć twoje zdanie oglądamy te same filmy które dokładnie wybierasz mamy tych samych znajomych których aprobujesz lubimy te same ...

  • ,, Niespodziewane odejście"

    siła uderza we mnie jak piorun kolana same ulegają napięciu na dnie w środku coś się zmienia inteligencja została zbrukana mentarne myśli sięgają zenitu narządy ...

  • ,, Bezcenne szczęście"

    W marzeniu sennym miałam Cię na wyłączność, Silna dłoń otulała mnie w potrzebie, Dawała mi nadzieję na każdy następny dzień, Pozwalała przetrwać pośród kiczu i ...

  • ,, Kocham Cię, jak..."

    Jesteś dla mnie jak płatek róży, Pięknie pachnący, chociaż nie duży. Jak śpiew słowika o poranku, Jak ciepłe mleko w dużym dzbanku, Jak słońce, co rozgarnia chmury ...

  • ,, Przestrzeń"

    Niedrożność umysłu jest zastanawiająca, Niewydolność komórek potrafi zamieszać, Euklidesowa przestrzeń jest pełna zagadek, W równoległym bycie człowieka i natury ...

  • ,, Dama"

    Zabiorę cię dziś na bal Okryjesz się suknią złotą We włosy wepnę ci kwiat Choć piękna nie trzeba dopieszczać Szpilki dodadzą ci smaku Malowane usta kobiecości Dekolt ...

  • ,, Czas w przestrzeni"

    czas biegnie zadyszany bez chwili odpoczynku gna na przekór słowom nie czeka na uznania tuli każdego z osobna o nikim nie zapomina zamiast dawać, odbiera wita każdego, co ...

  • ,, Tak brak tego teraz"

    znajome uliczki młodości kwiaty na parapecie u babci placek pieczony na starej kuchni tak brak tego teraz poszarpane kamienne chodniki sąsiadka w starym drewnianym oknie wata ...

  • "Burza przed ciszą"

    Pioruny siarczyste już słychać w oddali. Huk, łomot. Jesteście cali? Dla burzy w takiej skali to my jesteśmy mali. Mali, ale to nie znaczy żebyśmy się poddali. Uczył nas ...

  • ,, Zakochanie"

    tysiące barw mam przed oczami mienią się złotem z różową poświatą motylki w brzuchu nie dają spokoju przełyk ściśnięty ze zdenerwowania dłonie drąż lekko poci ...

  • ,, Why?"

    wszyscy pytają dlaczego pytania ich się nie kończą nie znają przyszłości nie rozumieją jutra smutny wiatr smaga uczuciami nietrzymane wzlatują w powietrze trudno potem je ...

  • ,, Nie wyliczysz"

    mierząc w odległości wyliczając szerokość uwiarygodniając kąt pochylenia odrzucając nieprzewidywalność doliczając oszacowaną przestrzeń odliczając nietykalność i ...