Poezja - str 14

  • Anioł stróż - piosenka

    Anioł stróż Ref Jestem twoim aniołem stróżem W sukience całej ze złota Z gwieździstą koroną na głowie I świetlistą tarczą obronną Podaj mi swoją rękę Swoimi ...

  • Prezent na święta :-)

    Uda rosną, czy to żart? Taki nieżyciowy fart? Gramy wchodzą jak szalone! Ciężko trawię dziś mielone! Oczy bolą, szczypią głupie, Zgaga wchodzi mi po zupie, Czasem ...

  • Złap je

    Nic tak nie boli Jak świadomość bycia szczęśliwą Cnota dreszczu Uderza wtedy w tajne zakamarki Strach jest zimny Krople chłodu skapują w uczucia Boimy się Że pryśnie ...

  • Spontanicznie 2

    I jak teraz, ludzie mam zaufać babie?, jedna ma już kasę mą w swej brudnej grabie. Jak tu iść na randkę, jak niepewna sprawa znów mam się wpierdolić?, to nie jest ...

  • Historyczka na Mikołajki

    Historyczka cna, z Mikołajek W Mikołajki dostała zbiór bajek Gdy to dał bałamutnik Wnet ją posiadł okrutnik Lżąc bezwstydnie od dupodajek ...

  • Profesorka i dryblasy

    Profesorka z sioła wśród lasów Bała się tak okrutnych dryblasów. -Wiem, że macie ochotę, Lecz oszczędźcie mą cnotę, ..................................................

  • Elegantka z fasonem i fagasy

    Elegantka co trzymała fason -Cnotką jestem – mówiła fagasom Ledwie że się spostrzegła A już z brzuszkiem pobiegła ..................................................

  • Belferka w pończochach

    Raz belferka z sąsiedniej wiochy Założyła wytworne pończochy Wiatr spódnicę zadziera Ależ będzie afera… .............................................

  • Historyczka w kinie

    Historyczka spod miasta Lublina Razu pewnego poszła do kina A tam ręka sąsiada Pod spódniczkę się wkrada ...................................................... Raz belferka ...

  • Samotna profesorka

    Rzekła raz profesorka zza młyna, Ależ ze mnie samotna dziewczyna Chłopcy wnet zaradzili Synka jej dorobili… ..........................................................

  • Niedokończona (jeszcze) bajeczka....

    Stałaś na peronie w powiewnej sukience, Twoje włosy czesał wiaterek radosny, Zakochane oczy, błękitne i czyste W darze promienną miłość mi przyniosły. Niebo ...

  • Dla M.

    (pożegnanie) Siostrą moją jest Śmierć, a Obłęd mym bratem. Przede mną przepaść, a za mną pożoga. Umysł mój w ciemności piekła zanurzony Duszy już nie mam ...

  • Dwa Wilki

    Dwa Wilki (dedykuję M.) W mej głowie dwa wilki walczą wciąż ze sobą. Jeden podły, fałszywy do zła wciąż mnie kusi, Arogancki, kłamliwy, serca wkoło rani, Rozdziera ...

  • Bosa miłość

    Znalazłam cię pośród paproci, Gdzie świerszcze smagały się z kleszczami, Gdzie swoboda nie była im dana, A urocza nuta śpiewu koiła rany. Znalazłam cię pośród ...