Poezja - str 12

  • Wtorek

    Nikt nie lubi poniedziałków. A ja lubię wtorki Takie poranki Kiedy słońce już mocno świeci, ale jeszcze jest chłodno Kiedy jedni już pędzą spóźnieni A inni spokojnie ...

  • Odbiór rzeczywistości

    Przymknięte z bólu powieki Zaburzają obraz rzeczywistości Wiem, że widzę twój kontur, słyszę oddech I jestem świadoma twojej obecności Ale nie jestem pewna Czy ślad ...

  • Rozterki...

    Siedzi Smakosz na kanapie, z nudów się po dupie drapie, „coś by chętnie się wychlało”, tak mu w głowie zaświtało. Może cydra lub piweczko, wódki, wina, spirtu ...

  • Opaska na oczach

    Jak sen znikasz na jawie Mgła nocy opada na poduszkę Wspomnienie boli mocniej niż piszą Ostatni zapach przywdziewa twą twarz Szczerość ma dwa imiona Być sobą, to teraz ...

  • Przebiśniegi

    Niech miną pierwsze przebiśniegi Wyłaniając się spod śniegu i tak zwiędną Nie zmienią niczyjego życia istnieniem Lecz sama świadomość, że są, koi ból Nim spotkam ...

  • Przepraszam Uśmiechem

    Przepraszam, za wszystko Przepraszam. Po co? Uśmiechnij się! To wystarczy Słowo zamień w uśmiech To wystarczy by przeprosić, Tak jest łatwiej Taka jest kolej wszystkiego ...

  • Piramida Maslowa

    Panie Maslow, Raczy Pan rzucić okiem? Ciekawy przypadek, być może. Na 7-8 godzin dziennie zmienia stan świadomości, Wkłada do ust pożywienie, uzupełnia płyny. Przepona ...

  • Wracam do Wspomnień

    "Wracam dziś, do domu, Do tych czterech ścian, Pachnących chlebem, Do łóżka, Do tej pościeli pachnącej, Przypominający zapach pola, Jak cudownie znów wrócić, Do tych ...

  • Słowa

    Mówisz „Przeproś!” Przepraszam, Ale nie przepraszam. Mówisz „Poproś!” Proszę pięknie, Ale nie proszę. Mówisz „Podziękuj!” Dziękuję bardzo, Ale nie ...

  • Gra

    Budzę się w ciemnym, zimnym pokoju Przed monitorem komputera Ta gra Znam ją, ale nie potrafię w nią grać Nie wiem jak długo już leci Beznadziejna grafika Beznadziejna ...

  • Siła

    To nie moc ciosu na ringu Nie zacisk zębów w kwadratowej szczęce Nie siła głosu nieznoszącego sprzeciwu Nie siła charakteru, tak łatwo łamanego używkami Nie siła ...

  • Ewolucja Walentynek

    Malinowy cukierek Rudawy, smutny miś Pomarańczowa kartka „I love you” Różano-czekoladowe serce Spieczony burak Koralowe usta Płomienne przyrzeczenia Ognisty dotyk ...

  • Zmysły.

    Siedzisz obok tak Że patrząc przed siebie W ogóle Cię nie widzę Nie mówisz nic I dobrze, bo nie muszę Cię słyszeć Twoja dłoń nie dotyka mojej Nie szkodzi, nie ...

  • Istota.

    Jestem Wrażliwą maszyną bezduszną Do wykonywania poleceń niewyrażonych Androidem nadpisującym twój wczorajszy krzyk Dzisiejszym, porannym uśmiechem Lalką do zabawy w ...