Poezja - str 15

  • Nadąsane myśli

    Gdzie marzenie psują mi duszę, Gdzie tęcza nie mieni się barwami, Gdzie ptaki nie mają już głosu, I mój zamiera niesprawiedliwie… Gdzie ludzie czytają cudze listy ...

  • Czerwona zaraza

    Czerwona zaraza 1 Czekamy ciebie, czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci, byś nam kraj przedtem rozdarwszy na ćwierci, była zbawieniem witanym z odrazą. 5 ...

  • Wejdź w moje zmysły

    Moje serce bije, usłysz je… Kolejna łza nie przyniosła ukojenia, Pora o brzasku nie przypomina jutra, Ach, jak trudno zapomnieć krzywdę… Miłość pulsuje nim spotka ...

  • Pomyśl, zanim...

    Pozostawiam cię bez odpowiedzi, Marzenia nie spadają z nieba, Mleko nie powstaje z kartonu, Pomyśl, nim zaprzeczysz… Świst gwiazd pochłania ciemność, Zazdrość zaciemnia ...

  • ODPOWIEDZ

    bałam się odpowiedzi. bałam się jej najbardziej w świecie, chyba dopiero wtedy czuje życie, kiedy stoję na krawędzi krawędzi "szczęścia" a klęski. i tak wygrywam ...

  • CZEGO JA TAK WŁAŚCIWIE CHCE OD ŻYCIA?

    CZEGO JA TAK WŁAŚCIWIE CHCE OD ŻYCIA? Siedzę przy laptopie już kolejną godzinę, a może chwile? Leżąc w łóżku nadal marze, odwiedzając bliskich, marze, kąpiąc się ...

  • Lśnienie

    Spadam Modlę się i spadam. Poczuwam od odpowiedzialności Z tłumem w głowie gości. Modlę się do pana Spadam. Błagam o śmierć Wybaw mnie. Lśnij. Lśnij mała, lśnij ...

  • "Życie Nauczycielem"

    Życie nauczycielem, Nauczy wszystkiego, Surowe lekcje, Ocenia bardzo wysoko,surowo, Jak nauczyciel ambitny chcący uczniów nauczyć, Chociaż byłbyś tępym uczniem w szkole ...

  • "Nie zatrzymuj się...Biegnij"

    "Nie zatrzymuj się, Biegnij co sił, Jak na maratonie, Po życie, po cel, Walcz na macie, O honor swój, O godność swoją, Biegnij co tchu, Wygraj życie, Taki twój cel, Od ...

  • Wystarczy uwierzyć

    Nie bój się chcieć, To naturalna rzecz, Co nowe straszne jest, Spada na nas jak deszcz. Głowę do góry noś, Nie rób nikomu na złość, Choćby dawali w kość, Choćbyś ...

  • Kolor Jesieni

    Jesień Szara i smutna Kto Ci dał takie kolory? Może ktoś kto Cię niedocenił? Tryskasz żółcią,pomarańczem,brązem Witasz chłodem,zimnym wiatrem A czasem słonkiem, Tyle ...

  • Pomagać gdzie można

    Z miłości do powietrza, Zaczęłam oddychać, Otumaniona wiatrem, Smagam się po świecie. W poklasku słońca, Szukam nadziei na jutro, Błądząc w swym świecie, Wygrywam ...

  • Być

    "Być" Być to znaczy istnieć, To tak wiele A czasem niewiele by stać się szczęśliwym To wspólnie pisany wiersz Nieprzemijający Bez rymów Ciąg przemilczanych słów ...

  • Łza

    Poprzez szybę złych słów Łza pojawia się Pytasz dlaczego? Ot tak pojawia się, Nie krzyczy głośno, Nie słychać jej, Krzyczy cicho, Jak ból,który wodą wylewa się, Bo ...