Poezja - str 9

  • Pustka bez ciebie

    Bez ciebie tak pusto, I oczom i ustom, Śmiech schował sie w kącie i śpi. Wieczory się dłużą, A ich jest tak dużo, Nikt bliski nie puka do drzwi. Bez ciebie jednego, Tak ...

  • Mój skarbeńku

    Kochany mój Skarbie, przez przypadek poznany jesteś dla mnie lekarstwem na smutki i rany. Jesteś Aniołkiem, który spadł mi z nieba, jesteś kobietą której mi trzeba ...

  • Miłość tyle tylko pragnę

    Bez Twojego uśmiechu Bez Twojego oddechu Bez Twojej obecności ani minuty wytrzymać nie mogę. Bo tak mi mocno zawróciłeś w głowie Niech nasza miłość z dnia na dzień ...

  • Fajerwerka

    Wypaliłam się milionem iskier. Zabłysłam i przepadłam w eterze. Głupia, myślałam, że tnę niebo swoją złością, lecz to ja rozpadałam się na kawałki. Wszystkie oczy ...

  • "Pokażmy się"

    Kochać ludzi, kochać siebie, kochać życie, kochać świat. Dostać buzi, na żyznej glebie, po prostu bycie, pięknie jak kwiat. Góra-dół, prawo-lewo, dobrze-źle, pusty ...

  • Może...

    Sama.. Trzecia noc Szósta kawa Następny papieros Kolejna lampka wina Rany... Zabliźnią się? Jego również? Czekam...

  • Kiedyś...

    Chłodne serce Ciepłe dłonie Żarliwe usta Gorące słowa A dla mnie… Żadnych prognoz...

  • Było...

    Potrafił mnie znieczulić... Na wszystko Na siebie również Prawdziwy profesjonalista...

  • czerwony pokój

    przychodzą biorą podglądają na podsłuchu wciąż jestem niewyobrażalne potykam się o przodków winna mówią ich czerwone mordy wczoraj przyszli jeden z nich pośliznąć ...

  • Jak...

    Odmów mnie... jak pacierz jak rachunek sumienia jak na spowiedzi Potem i tak wrócisz... bez postanowienia poprawy rozgrzeszony poczuciem winy

  • Poczekaj

    Dopóki jeszcze dziś Dopóki jeszcze serce góruje nad rozumem Poczekaj…. Mam dla Ciebie prezent Poczekaj... Niech poczuję Twój dotyk Poczekaj... Nie otwieraj Do wczoraj Do ...

  • Sen o nieprawdziwym życiu

    będąc zdumiony piękną nierzeczywistością zapomniałem o tej prawdziwej zrobiłem tam te rzeczy, których nie potrafiłem uczynić tutaj ale wszystko złudnie chciałem ...

  • Przeszłość...

    Powiedziałam mu tylko część prawdy To prawie jak całe kłamstwo Żałuję, że... kłamstwo ma krótkie nogi Mogłoby być kalekie... Mogłoby ich wcale nie mieć Szkoda ...

  • haiku po-letnie

    błyszczą kolaże sklejone deszczem liście pod kaloszami *** zachodzi słońce woń pieczonych ziemniaków ścieli się z dymem *** nad polami mgła w tej mlecznej ciszy ...