Poezja - str 6

  • Ćmistość

    pocztówki obrastają kurzem tylko ćmy snują się między słowami dni bywają chłodne krople deszczu otulają szyby tęskno mi za słońcem

  • Nie być

    NIE BYĆ Kiedyś, gdy stałam się człowiekiem Chciałam być motylem, ptakiem, rybą Bystro w górę strumienia Przemierzać szybciej, by wolniejszą być Później, gdy nadal ...

  • jaki odcień czerwieni dzisiaj namalujesz

    czasami dawał do zrozumienia że kocha potem była szarością umrzeć z miłości o siódmej rano czy to jest grzech nieczystości pytała codziennie nagi stał w słońcu ...

  • Ucieczka i Miłość

    "Bać się miłości to uciekać przed radością, Uciekać przez las, przed pięknością, Długo jak nie skończy się świat, Ileż można uciekać przed nią? Tyle ile sił ...

  • środkowy palec i tuńczyk niemowa

    krzyżujesz ręce na piersiach na odchodne w przestrzeń totalnej przepaści rzucasz „fack ju” trzaskasz drzwiami dziś w nocy odeszła spokojnie w ciszy natłoku myśli ...

  • Więcej jak Fantazja

    Jest coś większe od fantazji, Dotąd nieznane jak świat, Nienazwane coś, Tak nieprawdziwe Aż szalone i zwariowane. Coś co nie stanie się rozsądne, Będzie jedynie ...

  • woda na młyn

    połamane skrzydła nie wzbiją się ku niebu zgarbione na brzegu wartkiej wody przyklękną bezdomne wiatraki kamienne żarna w ciemności będą mielić nicość uschną bez ...

  • prostoduszny i sceptyczny głód

    pomiędzy sklepieniem nieba a pyłem ziemi każde miejsce miało zapach jedzenia zakwitły wrzosy a przecież wiosna była czy to jakieś czary czy udręczenie? droga pachniała ...

  • Wybrakowany towar

    Samotny dziwak o umyśle artysty tworzył stiukowe zwoje. Ornamenty w łupinach zatapiał w formalinie. Potem na targu warzywnym sprzedawał słoje z pustymi oczodołami ...

  • Gdzie to jest?

    Gdzie jest to miejsce? Prawdziwe, bez kłamstw, Piękne i niesamowite. Gdzie głupota staje się mądrością, A niemożliwe jest możliwe. To co jest szaleństwem, a staje się ...

  • Śnić

    Chcę śnić na jawie, Nie wracać więcej do rzeczywistości, Nic mnie tu nie trzyma. Jest tu wiele ran, kłamstw. To jak każdego dnia pić truciznę, Umierać z dnia na dzień ...

  • Śnię

    Śnię Tak łatwiej. Przenoszę się tam, To niedostępne, Piękne,inne i wzniosłe. Piękne jak uczucia wznoszące się w górę, Inne jak ten świat który wpycha, Tony kłamstw ...

  • Bez ciebie życie traci blask

    Życie moje odmieniłaś, każdą chwilę w szczęście zmieniłaś. Będąc z Tobą jest mi jak w niebie, czekam wciąż na Ciebie. Bez Ciebie życie straciło by blask.

  • Moja droga 2

    Gdybyś wiedziała, co myślę o Tobie, gdybyś wiedziała, co czuję do Ciebie, inaczej patrzyłabyś na mnie, inaczej patrzyłabyś na siebie.