Poezja - str 3

  • Bez zwierząt

    25 III 2021 Bez zwierząt Małe kocięta zabijali bez trudu I odcinały dzieci je od matek. Robiły to dla zabawy z nudów Śmiejąc się kładli na ciała kwiatek. Bo kotki ...

  • Ja wciąż czekam

    15 III 2021 Ja wciąż czekam Dusza pusta, wypalona Krucha, smutkiem zamroczona, Zawiedziona, jak śmierć nadziei Brnie, jeszcze żywa od niedzieli do niedzieli. Szukają ratunku ...

  • XXI wiek

    17 III 2021 XXI wiek Seks jest myślą nadrzędną Rozum myślą podrzędną? Czy seksem się lepiej myśli Bo rozum to umysł za ścisły? Wieje nim wiatr z wielką siłą Żeby ...

  • Plecy i stringi

    27 II 2021 Plecy i stringi Wszędzie, jak Tatry muszą być plecy, Wszędzie rozpychające się łokcie. Układy, forsa - co świat na nią leci Przepychanka, jak w zupy kotle ...

  • Potrzebne rzeczy.

    Potrzebne rzeczy. Uśmiechnąć sie promiennie! Dotknąć, uściskać, przytulić... Powiedzieć, że mnie kochasz. Pogłaskać po głowie... I żebym ja Cię pogłaskała! Już ...

  • Jak berlińskie króliki... zamknięci w betonowej klatce

    gonimy czas łapiąc oddechy pędzimy na oślep w pustkę bezdusznych manekinów migających przycisków kiedy zapomnisz kodu zawyją masz dwa wyjścia biec lub czekać na ...

  • Ja tego nie chcę

    07 V 2020 Ja tego nie chcę Choć tego nie chcę Tobą myślę Tobą oddycham Ranisz me serce Chociaż w nim jesteś! Przed tobą uciekam Jesteś jak złodziej Jesteś jak ...

  • Nawyk

    01 II 2021 Nawyk Moja miłość do ciebie weszła w nawyk! Choć wiem, że stoisz nad przepaścią A nawet nie wiesz co to łzy i zdrady Bo kochasz to a wrogowie w ręce ...

  • Zdolny człowiek

    27 I 2021 Zdolny człowiek Gdy dzieckiem byłam małym Kochałam lasy sercem całym, Dywanami drogę ścieliły wrzosy A zza pagórków – dziecięce głosy. Dzwoniły nam ...

  • Miłosna sieć

    26 I 2021 Miłosna sieć Dziś morze ledwo się marszczy Wolno się srebrzy, nie wzdycha Toń spokojna i jak sąsiad nie warczy, Dziś woda leniwa, przyjazna i cicha. Kąpie się ...

  • Ferajna

    31 V 2020 Ferajna Tańczyli na moście W Rudzkim Moście Aż dwie rozkoszne noce Hałasowali śpiącej hołocie. Śpiewali prostytutkom A dziewice wyrzutkom Hulajdusza im grali ...

  • Łzy 2

    28 IX 2020 Łzy I znowu idę sama I te ciągłe nieznośne rozstania I te jak z ołowiu łzy Są jak zasłony z szarej mgły. Zasłaniają mi cały świat I odliczają godziny ...

  • Otchłań

    16 I 2021 Otchłań Marzeniami lato się zaczyna A z nimi pojawia się ta dziewczyna Co ma oczy, jak wiosenna trawa Usta czerwone, jak z malin marmolada. Tak mi szeptałeś ...

  • Demoniczny ogień

    23 IV 2020 Demoniczny ogień Przyjdź do mojego domu Rozpalimy ogień Demonów Wzniecimy naszą rozkosz Będziemy się spalać słodko. Ty mnie ja ciebie wesprzę Niech nas grzech ...