Poezja - str 2

  • Otrzyj łzy Ukraino

    7 V 2022 Otrzyj łzy Ukraino Otrzyj bólu łzy Ukraino Nawet, gdy serce Ci krwawi Troski i bóle kiedyś przeminą Rozpłynie się cień zagłady. Bo za Ciebie się modlą Ci ...

  • Prawda czy iluzja

    03 IV 2022 Prawda czy iluzja Bez serc, sumienia i dusz To straceńców bezwzględne ludy Ze zgliszcz i zagłady busz Powstaje nowy lud pełen obłudy. Tam życie stało się grą ...

  • Latarnia będzie też

    04 XII 2021 Latarnia będzie też… Kocham tę pochyloną latarnię Tam zaczynał się i kończył nasz mały świat Bo ona oświetlała wszystko co czarne Tam byliśmy tylko ty ...

  • jak zostać wielką gwiazdą…

    parafraza wiersza „Jak zostać wielkim pisarzem” Charlesa Bukowskiego trzeba wypierdolić z domu mężczyznę i kupić kota lub kundla napisać kilka przyzwoitych wierszy o ...

  • sad robaczywych papierówek

    widziałam wszystko poprzez spękaną korę dotykałam umarłych drzew reumatyczne pędy plątały moje dłonie poznałam oblicza przyjaźni które były jak razy bolesne i ...

  • jak białe latawce...

    „Jedną z tajemnic szczęśliwego życia, są nieustanne maleńkie uczty” ~ Iris Murdoch dwoje chociaż jeszcze nie jedno jedno chociaż nadal dwoje odtąd zawsze byli swoi ...

  • Naiwna

    17 IV 2021 Naiwna Gdybym była mądra i bogata, Prawie, jak nie z tego świata. I wielka, jak betonowa budowla Co wejść na nią nie można. Ale jestem za małe … ówno I mam ...

  • Zawsze On!

    04 VII 2021 Zawsze On! Zakwitły znowu ogrody róż W zieleń ustroiło się wszystko Pola zalały morza zbóż Rozmarzone słońce nad nimi zawisło. Rozśpiewały lato ...

  • *** (okno mansardy)

    okno mansardy żar w pomiętej pościeli wstydzi świtanie *** pełnia księżyca złodziej ognia z alkowy niknie z przesytu *** już wschodzi słońce spóźnieni kochankowie ...

  • dzika

    “Najlepsza ziemia aby sadzić i sprawić, by wyrosło coś nowego znajduje się na samym dnie. W tym sensie dotknąć dna – choć bardzo bolesne – jest najlepszym, co może ...

  • zafoliowana samoświadomość

    w kolażach życia tworzę swoje na wysokości podkurczonych kolan doklejam napis gdzie jesteś patrzę na ścieżki po których układają się szyszki i patyki na zmęczoną ...

  • Dla E. / Historia pewnej (nie)znajomości

    Dziś publikuję nie opowiadanie i nawet nie erotyk, a dwa wiersze, łączące się tematycznie w jedną całość. Przyznaję, że decyzja o ich dzieleniu się nimi wszem i wobec ...

  • Tamte ptaki

    31 III 2021 Tamte ptaki Chociaż słońce tym samym blaskiem lśni I wciąż spokojne i dobre dni, Tak samo szumią przerzedzone lasy I wciąż te same na łąkach kwiaty. Lecz ...

  • Nasza rzeczywistość.

    Zbliżają się święta.............................. Polska zamknięta............................... Ludzie siedzą w domu....................... Nie wadząc ...