Poezja - str 5

  • Miłość to ty

    Miłość moja to Ty, moje piękne złote sny, moje spełnienie skrytych marzeń, splot szczęśliwych zdarzeń, Twoje pocałunki na dobranoc, Twój uśmiech budzący mnie rano ...

  • Kochana moja

    Co za wielkie szczęście miałem, że Cię przez smsy poznałem. Chyba obydwoje nie przypuszczaliśmy, że staniemy się tak bardzo sobie bliscy. I ciągle bliżej i bliżej, nie ...

  • korzenne historie

    miała jedną ulubioną kredkę malowała serca każde kryło niespodziankę uwielbiał tylko jeden kolor nieskazitelna czerń budziła respekt i zarazem lęk skradł mimochodem ...

  • prześwietlenie na wylot

    trzech panów w czerni skrojonej na miarę czasów fachmani od imperatyw na szczęście z walizami z wielbłądziej skóry w burgundowych rumieńcach po wybrukowanym życiu ...

  • Kogut

    Po podwórku przelewał się pożar. Biegała koza i kurczak bez nogi. Nie! kurczaka tam nie było... Chaos, zabieganie, zachodzenie. Praca, zawód, zawodzenie... Ciemna noc ...

  • Infinity

    Kosmo s eks z eks To już wszystko, wiersz jest powyżej, ale musi być conajmniej 60 znaków, tak więc nabijam je, jak kiełbaski i papryczki na rożen

  • Zasłony

    Miękkie futra, gładkie dywany. Mokre ręczniki, powidła słoiki, serowe naleśniki. Na kraciastej ceracie, Słońce przebija się przez doniczki. Jasne ściany, kremowe ...

  • Gdy Ci smutno

    Gdy Ci smutno jest i źle to pamiętaj, że masz mnie. Ja przytulę Cię gdy trzeba, podam Ci kawałek nieba. Spełnię każde Twe życzenie, zachciankę i pragnienie

  • Jak Kamień

    Jak kamień wrzucony do wody nigdy nie wypłynie. Tak moja miłość nigdy nie zginie

  • Pożądanie.

    Ja dużo nie chcę tylko twoje dłonie, niech mnie obejmą niech serce zapłonie. Szałem namiętności, gdzie ciała złączone w rozkosznym tańcu pląsają szalone. Smakując ...

  • Tam daleko

    Tam daleko w morskiej fali, tam gdzie mgła cieplutko drży, tam się pierwsza gwiazdka pali, a tą gwiazdką jesteś Ty!!!

  • Wystarczy jedno słowo

    Wystarczy jedno słowo, aby szczęśliwym być. Wystarczy jeden uśmiech, by mieć dla kogo żyć. Wystarczy jeden dotyk, by serce z sercem spleść. Wystarczy miłość złota ...

  • Pragnę Ci dać świat

    Pragnę Ci dać świat Twoich marzeń, pęk kwiatów polnych, błękit snów . I moje serce przyjmij w darze, w miłości, w której brak słów.

  • Trzoda

    W jazzowym klubie, są światła i szum. Rybak pije rum, auto robi brum-brum, a świnka chrum-chrum. Kelnerka jest angielską królową, a drewno jest hebanowe. Palą się ...