Poezja - str 7

  • Dziękuję Ci

    Jesteś jak oddech ziemi, zroszonej rannym deszczem, jesteś słońca promieniem, który świeci mi jeszcze. Jesteś jak słowik, który co wieczór przylatuje, jesteś... I za to ...

  • Miłość jak cień

    Miłość jest jak cień człowieka, szkoda, kto dla niej wiek trwoni, kiedy ją gonisz, ucieka, kiedy uciekasz, to goni.

  • Kochać do końca

    Kocham i będę kochać bez końca, wśród dnia i wschodzącego słońca, wśród nocy, dnia i księżyca. Po prostu do końca życia.

  • Rozmyślania przy papierosie

    Palę papierosa Już świta Myślę o dziewczynie Rysowała szminką Po moim policzku

  • Miłość prawdziwa

    Miłość prawdziwa - tak jak dzwon: ma jedno serce, jeden ton. Jedynym uczuciem tylko tchnie - taką miłością kocham Cię!

  • Memory:

    Moja pamięć jak gips, jak klisza foto, jak zera i jedynki na dysku zakodowała Twój smak i zapach twardość sutków kleistość warg głębokość miłości szorstkość ...

  • To tylko data

    W marzeniach sennych Śniłam na wietrze W obłokach strudzonych Perorowałam w powietrze Mówiłam o słońcu Co swymi skrzydłami Oddaje nam dobro Wraz z witaminami Czyhałam na ...

  • Prawidła oddechu

    Zatul moje myśli puste samym byciem albo zniknij zewsząd gdyby nie ty te twoje przeklęte zaufaj mi od świtu dwa lica trzy to z lustra najszczersze zatul mnie prawdą lub ...

  • Dzień kobiet.

    Dziś powinnaś być królową, Wypoczywać cały dzień. Komplementów słuchać dużo, Wszystko na skinienie mieć. Nawet, kiedy spojrzysz w niebo I wypowiesz tę chcę mieć ...

  • Pies

    PIES Jestem Dostojnym kundlem Zwiedzającym śmietniki przedmieść o różnym stopniu bogactwa Wyżerającym co lepsze kąski Pozostawione przez lepsze willowe rasowce Zbyt mało ...

  • Miłość to piękne słowo

    Miłość to słowo piękne i czułe, miłość na świecie wiecznie trwa, miłość to rozkaz zakochanych, lecz czy mi możesz ją dać?

  • Na walentynki

    Każde z nas swoją drogą szło, aż los połączył je w jedną. Choć mogą być zakręty i brak skrótów w niej, wierzę że razem przejdziemy ją całą, za ręce się ...

  • Piękne dni

    Gdy siądziesz kiedyś o zmroku, same popłyną Ci łzy, a w sercu zadrży niepokój, że już nie wrócą te dni.

  • Tęsknię za tobą

    Kiedy siedzę nad jeziorem, to myślami jestem przy tobie. Serce me krwawi bo tęsknię Za tobą za pięnym twym głosem Za uśmiechem radosnym Miłość moja tak wielka jak ocean ...