Poezja - str 4

  • Rób ze mną rób

    Rób ze mną rób Rób ze mną wszystko, rób Do samego końca, aż po grób! Zjadaj po kawałku moje ciało Żeby, już nigdy nie było mi mało. Zjedz też te chwile ulotne Co ...

  • Szał 2

    Szał Fyckiem malowane Plapsem całowane Spijany słodki miód By szczęście dawać mógł. Ty mi dostarczysz bodźców Nauczonych od ojców Będziesz otwarte dziury masował ...

  • Przyjaciółka

    25 XII 2020 Przyjaciółka Stuk, puk – kto tam? To ja stara głupota! Czego chcesz ode mnie? Wiem, że mnie kochasz Nie odejdę! Jestem ci najwierniejsza Chodzę za tobą ...

  • Siła miłości

    Siła miłości Kocham Cię, jak niecierpliwy sztorm morze Pożądam na równi z jego potęgą i siłą Choć widzę w Tobie, tylko stworzenie Boże To, gdy Cię nie ma, kwiaty na ...

  • Zaduma ( haiku)

    Klęcząc przed Tobą, Jestem cała spełniona Nie oddalaj mnie. Na szczycie góry Samotne martwe drzewo Woła o pomstę. Horyzont morza Niknie w mlecznej mgle Kusząc nieznanym.

  • Gdzie ukryta nadzieja

    nadzieja w promieniach słońca świetle we mgle latarni morskiej czai się w prozaicznych dźwiękach skrzypieniu drzwi świergotaniu ptaków szumie liści w lesie w oczach psich ...

  • Nagrobek posła

    Zalewał pałkę. Lubił gorzałkę. Popijał piwo. Zbierał grosiwo. Czasem od święta, Ciął się w karcięta. Gadał na wiecach. Brał udział w hecach. Wodził pochody. Nie ...

  • Nie rozumiem - wiersz

    nie rozumiem jak żyć dlaczego musimy określonymi tkwić *** nie rozumiem przejmowania się nic nieznaczącymi głupotkami *** przecież to nie ma sensu to i tak w przyszłości ...

  • M jak miłowanie, czyli opowieść o krągłości

    Poniższy utwór, podobnie jak "MiniaTurka", gościł swego czasu na LOL24, jednak także musiał zostać tymczasowo usunięty. Publikuję go ponownie, a nuż spodoba się fanom ...

  • Jesteś naszym słoneczkiem - Dla Duygu

    Piszesz świetne teksty którymi wnosisz radość do czytelnikowego serca nawet jak za oknem z nieba pada deszcz. Jesteś naszym słoneczkiem lol bez ciebie nie jest ten sam ...

  • Kiła

    I znowu ta sama masakra, i znów faza jest nieciekawa ponownie embarga, maseczki, skończyła się dobra zabawa. Tu jakieś protesty, zamieszki, przez kretynów rząd wywołane ...

  • Czy jeszcze kiedyś zobaczę mój dom...

    I przyszła zimna Śmierć - Staruszek pod respiratorem Widział jej straszną twarz Szarym, szpitalnym wieczorem... Słyszę jej ciche szeptanie... Dziś była na mojej sali ...

  • Tak bardzo

    Tak bardzo wierzyłem w to, co między nami było W to uczucie, które życie odmieniło Nieskończona miłość wspaniałe pocałunki i piękny seks Wszystkie łzy, wszystkie ...

  • Miłości już nie doświadczę

    Miłości już nie doświadczę. Życiem już gardzę, bez ciebie nie ma nic życie traci smak.