Poezja - str 8

  • Najpiękniejsza gwiazda

    Kiedy się urodziłaś, padało, ale to nie był deszcz - to były łzy, płakało niebo, bo straciło swoją najpiękniejszą gwiazdę ...

  • Nieznany los

    Dla mnie mój los zawsze był nieznany i serce pytało, gdzie jesteś kochana? Góry Cię przyniosły, wśród lata zieleni, jesteśmy, jak widać, sobie przeznaczeni ...

  • Miłość kim jesteś?

    Miłości moja Powiedz kim jesteś? Skąd w tobie ta siła? Pozdrawiasz mnie co dzień swoim ciepłem Zwodzisz i doprowadzasz do szaleństwa Gdziekolwiek człowiek spojrzy, jakby ...

  • Jedno słowo

    Wystarczy jedno słowo, aby szczęśliwym być. Wystarczy jeden uśmiech, by mieć dla kogo żyć. Wystarczy jeden dotyk, by serce z sercem spleść. Wystarczy miłość złota ...

  • Mistrz w pełni dla Małgorzaty

    „Ten, który kocha, powinien dzielić los tego, kogo kocha” ~ Michaił Bułhakow ~ Milkną światła. Wypalona codzienność dogorywa w popiele niczym stygnący kartofel ...

  • Szept anioła

    Stąpasz w mych myślach jak szept anioła. Skąd przybywasz że chciałbym spacerować i szeptać tylko z Tobą. Jak spojrzeć na świat krążący do koła ? Myśli i obawy ...

  • Parę chwil z tobą

    W górach płynie mądra rzeka W oku płynie gorzka łza Jest ktoś taki co Cię KOCHA I to właśnie jestem JA Lecz teraz, Gdy nie ma Ciebie przy mnie, Gdy dzieli nas tyle mil ...

  • Noszę twe serce

    Noszę twe serce z sobą każdego dnia noszę je w moim sercu nigdy się z nim nie rozstaję gdzie idę tam ty idziesz ze mną. Myślami jestem zawsze przy tobie.

  • Kocham cię szalenie

    Jak Słońce co dzień ogrzewa Ziemię, Tak chciałbym zawsze móc dbać o Ciebie... W Twych oczach widzieć szczęścia promienie, W uśmiechu Twoim wiosny westchnienie... Ty ...

  • Ta jedyna

    Wśród tysięcy Cię wybrałem, Ciebie jedną pokochałem. Jesteś duszy mej pokarmem, Serca mego drogim skarbem. Wzajemnie serca nasze Zawarły święte przymierze I ...

  • Wierzysz Mi

    Kocham Cię! Wierzysz Mi? Jak to mam powiedzieć Ci? Czy wiesz? Czy rozumiesz? Czy w ogóle Kochać umiesz? Może umiesz! Może nie! Ale Mi bez Ciebie źle! Ciągle myślę! ...

  • Miłość to księga

    Miłość to wielka księga, pocałunek to jej treść, słowo "kocham" to przysięga, a to wszystko warte łez.

  • Jesteś dla mnie wszystkim.

    Jesteś dla mnie wszystkim: słońcem, marzeniem, przyszłością. Całym moim światem, bo jesteś moją miłością. Płonie we mnie to uczucie i już na zawsze pozostanie. W ...

  • Kocham cię

    Jesteś Gwiazdeczko moim marzeniem. Pięknem snu, nocnego spełnieniem. Serca biciem i rozkoszą duszy. I niech Cię miłość moja do głębi poruszy. Kocham Cię sercem i ...