Przygodowe - str 85

  • Bractwo-Rozdział 4

    – Ryszardzie możesz mi łaskawie powiedzieć, kto wymyślił podróż aż tutaj? – Niech pomyśle, chyba Rudolf. – No, ale dotarliśmy tutaj, czyż nie? – odparł ugodowo ...

  • Zakochałam się w nim - rozdział 26

    Chwycił Emily pewniej i wyszedł z domu. Wpakował ją z atencją do samochodu i ruszył do szpitala, po drodze mijając jadącą w przeciwnym kierunku karetkę. Pół godziny ...

  • Krwawa Przyszłość cz. 9

    Zniknęli... Znaczy nowi, oni po prostu zniknęli. Nie ma ich. Shay też gdzieś zniknął. Zaczęłam szkolić moich żołnierzy, zbudowałam schron dla kobiet z dziećmi ...

  • The Crew 14

    Dom's POV Nie pamiętam o której poszedłem spać ale napewno było późno. Obudziłem się kiedy Louis robił śniadanie w kuchni. - Ciekawe czy mnie zauważył ...

  • JW Agat Rozdział XXXV

    Marta przez dłuższy czas wpatrywała się w drzwi pokoju, za którymi zniknął Dawid. - Co ja ci takiego zrobiłam? - zapytała beznadziejnie. Z jej oczu spływały łzy ...

  • Zakupy

    Umówiłam się z koleżanką że pójdę z nią na zakupy, było ciepło więc ubrałam sukienkę z odkrytymi plecami na nogi sandałki (bieliznę sobie darowałam) Spotkałyśmy ...

  • Droga Wojownika (Star Wars-fanfic)

    Na podstawie Star Wars, wiele postaci i innych rzeczy zaczerpnięte z tej sagi. Jest to moja swobodna opowieść oparta na tym, co stworzył G. Lucas. Wszelkich fanów uprzedzam ...

  • Maska-Rozdział 3

    Czas w celi płynął inaczej, niż na zewnątrz, dłużąc się nieustannie. Damian jednak był zadowolony ze swojej aktualnej sytuacji, wreszcie mógł się uspokoić i ...

  • Życie to ciągły trening cz.78

    Wezwana przez ochronę policja ledwo oderwała Andrzeja od nożownika. Trzymany przez trzech funkcjonariuszy próbował się wyrwać rzucając, co chwila obelgami w krwawiącego ...

  • Bullet - 3

    Cruisin... Wioze sie pomału... Jeździliśmy po Lublinie, właściwie bez celu. Słuchaliśmy muzyki, ja dopalałem szluga wywołując tym niesmak na twarzy Festera. On też ...

  • Życie trudne jest cz.80

    – Jednak przyszedłeś. – Nie wypadało nie przyjść skoro moja drużyna wygrała. – Sam? – Tak. – Definitywny koniec? – Nie wiem. Prosiła abym jej nie szukał ...

  • Między Światami (część 16)

    – Wczoraj odgryzła Murphy'emu połowę ucha, a dziś mnie zaatakowała. Tak, proszę pana. Naprawdę myślę, że dzięki temu wszystko byłoby tu spokojniejsze. Zrobię ...

  • Bractwo-Rozdział 5

    Zanim wkroczyli do swej nowej posiadłości, zakupili nowe ubrania u arabskiego handlarza, było raczej mało prawdopodobne, by wydał ich znienawidzonej władzy. Położyli ...