Przygodowe - str 88

  • Bractwo-Rozdział 6

    Po dokładnych oględzinach stwierdzili, że cały kompleks wymaga drobnego remontu, kupili materiały i sami zaczęli naprawiać. Wszystkiemu temu przyglądała się Jasmin ...

  • Dead Echo. 3

    Byliśmy już tydzień na zniszczonej Ziemi, kiedy nasze zapasy żywności zaczęły się kurczyć. Jedyne czego nam nie brakowało to atakujących mutantów, których tutaj było ...

  • Ziemia z popiołów III: Rozdział 07 - Słabeusz

    - Robert - powtórzyła głośniej dziewczynka. - Robert to pana syn? Z początku nie docierały do niego jej słowa. Siedział, wpatrzony w poświatę ogniska, odbijającą się ...

  • Życie trudne jest cz.97

    Po długiej rozmowie z Kingą dał się w końcu namówić na wizytę w klubie. Nalegała, aby spróbował, chociaż. Jak mu się nie spodoba to najwyżej wyjdzie z niczym ...

  • Hipek i Stefek cz. 4

    Temat przyjaciela na powrót pojawił się w głowie Hipolita, ponieważ zauważył go stojącego przy drzewie, rozmawiał z kimś. Młodzieniec podszedł bliżej i chowając się ...

  • Idę

    Ziemowit Tutejszy Idę. Idę. Przede mną ciemność - czarna droga pożera każdy mój krok niczym wąż, który swoją silną szczęka złapał bezbronne zwierze i minimetr po ...

  • Alex i Mavrick. cz.2

    Przyjaciel. -Witamy wszystkich bardzo serdecznie na piątym Wieczorku Country! Dziś zaprezentują się nam: Devis Pogromca z zespołem i Kevin Cowboy. Przypominamy, że w tym ...

  • Zdrajca, cz.1

    Laura Otwieram kolejne drzwi i zaglądam do środka. Sprawdzam, czy nowo przybyli rekruci śpią. Dziś rano jak co miesiąc przywieziono do nas kilku do kilkunastu, a czasem ...

  • JW Agat Rodział XLIV

    Marta zamrugała kilka razy, by przywrócić oczom całkowitą ostrość widzenia i ze zdumieniem spojrzała na pochylającego się nad nią... Michała. - A co ty tutaj robisz? ...

  • Bullet - 4

    Kiedy mężczyzna w średnim wieku mnie zobaczył, od razu zaczął sie pocić a jego ręce dostały telepki. Cieszyłem sie w głębi duszy. Lubie gdy ludzie sie mnie boją ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 8

    Rozdział 8 - RAJ Lato w Polsce było w tym roku wyjątkowo upalne. Temperatura w dzień, nie spadała poniżej trzydziestu stopni już od trzech tygodni. Ania i Danka prażyły ...

  • Dom - 111

    Cześć. Jak w szkole? Ja zaczynam dopiero w październiku także mam jeszcze miesiąc na pisanie dla was :) Wyszliśmy na podwórko. Zastanawiałem sie czy zmieścimy sie wszyscy ...

  • Nordycka historia - rozdział 4.

    - Przestań… Po prostu czułam, że tak muszę zrobić. - Jasne… Przyznaj się. Spodobał ci się. Wcale ci się nie dziwię. Powinnaś znaleźć sobie kogoś i zapomnieć o ...

  • Bractwo-Rozdział 7

    Chłodny wiatr od strony morza, delikatnie studził rozgrzane ciała naszych podróżników, po Jasmin nie było widać, by upał lejący się z nieba jakoś jej przeszkadzał ...