JW Agat Rozdział X
Bardzo proszę czytających to opowiadanie o pozostawianie komentarzy. Bo wasza aktywność jest wielka, a nikt nic nie pisze czy mu się podoba, czy nie. Jego pocałunek nie był ...
Bardzo proszę czytających to opowiadanie o pozostawianie komentarzy. Bo wasza aktywność jest wielka, a nikt nic nie pisze czy mu się podoba, czy nie. Jego pocałunek nie był ...
Byli tak podekscytowani, że prawdę powiedziawszy zapomnieli o jakimkolwiek zabezpieczeniu się, a pomimo magii na drugi dzień, kiedy Hermiona zdała sobie z tego sprawę, było ...
- Do wody! - rozkazała Marta, stojąc na brzegu jeziora. - Przecież piździ! - zaprotestował jeden z kadetów. Marta spojrzała na niego krytycznie. Stojąc w samych spodniach ...
Pogoda na tyle się uspokoiła, by mogli kontynuować podróż. Cała trójka wraz z Rudolfem dosiedli koni, udając się w dalszą drogę. Ryszard podjechał do młodego, z ...
Dwie godziny przerwy zostały wykorzystane na kilka organizacyjnych spraw. Stroje finalistów zostały zabrane do pralni, a na środku boiska zostały zorganizowane różne pokazy ...
Po dłuższym czasie zaczynałam wracać do siebie, chociaż nadal nie mogłam pogodzić się ze śmiercią mamy. Wróciłam do szkoły. Tylko czekająca już na mnie w ławce ...
Czarny Niedźwiedź był zadowolony, zdobyli mięso dla głodujących towarzyszy, w przeciwieństwie do Pięknego Sokoła, który cały czas martwił się zabiciem bladych twarzy ...
Prolog ‘’ Hej, mam na imię Effy, mam 17 lat i jestem najszczęśliwszą osobą na całym świecie! " Tak chciałabym, żeby tak było. . Ale moje życie nie jest aż ...
– Pani Agata? Otworzyła szeroko oczy i zerwała się na nogi. – Co z Olkiem? Mogę go zobaczyć? – Ja właśnie w tej sprawie. Jej oczy rozszerzyły się i zaczęła ...
Rozdział Pierwszy Moja babcia mieszka w spokojnej części BH, wzdłuż ulicy ciągnął się takiej samej wielkości dwu piętrowe małe kremowe domki, które oddzielają ...
To był ten dzień dostałam pracę całkiem przypadkiem. Nie sądziłam że to mi się przydarzy. Kto by się tego spodziewał że stanie to się akurat przy jedzeniu ...
Adam Ten głos, znam go. Słyszałem go dawno temu. Jego właścicielką była wysoka blondynka z ciemnymi pasmami we włosach o szarych oczach i promiennym uśmiechu. A ten dotyk ...
Rzucił plecak na tylne siedzenie i wyjechał z piskiem opon. Obiecał Marcie, że będzie dobrze traktował auto, ale to było silniejsze od niego. Wcisnął się chamsko na ...
JW Agat Rozdział XXXVIII Zerknęła z zaciekawieniem na najbliższego snajpera i zauważyła, że przyglądał jej się z lekkim niedowierzaniem, co trochę przenosząc ...