Przygodowe - str 76

  • Zmierzch Ostrza-Rozdział 6

    Thomas, mając w kieszeni obszerną listę zakupów, wyszedł z domu. Przez półgodziny słuchał, od kogo ma kupować, a od kogo ma się trzymać z daleka, ponieważ zawyża ...

  • "Loki"-Rozdział jedenasty

    Z ciężkim sercem wspinali się po ścieżce prowadzącej do wejścia. Co jakiś czas słyszeli różne krzyki, od płaczu dziecka po wzywanie pomocy staruszka. Za każdym razem ...

  • Naszyjnik cz.6

    Nie mogłam uwierzyć w to co właśnie usłyszałam ! Ala opuści mnie już na zawsze !!! To już koniec. Byłam na nią zła, ale w sumie sama nie wiedziałam czemu. Przecież ...

  • Odebrane Życie cz.8

    Stukot obcasów z butów pielęgniarki roznoszący się po korytarzach wybudziłby mnie ze snu natychmiastowo. Jednakże w żadnej mijanej przez nas sali nie zapaliło się ...

  • In the darkness 02 cz.11

    - Gotowa? Vic skinęła głową. Ruszyliśmy przed siebie mając palce na spuście. Od tego momentu zależało głównie, czy nam się uda. Musieliśmy uratować resztę grupy, a ...

  • Ziemia z popiołów I: Rozdział 5 - Czarna Strefa

    Nadchodzący wieczór oznaczał dla Roberta tylko jedno – przenikliwe zimno, na którym spędzi sześć godzin, siedząc na dachu hotelu. Ten dzień wykończył go całkowicie ...

  • Piękno nieśmiertelności

    Krew znowu chlusnęła na ścianę. Veremir przeciągnął się znudzony, ta walka była irytująca. Kolejny człowiek ruszył z lśniącą w świetle pochodni kataną i zatopił ...

  • Biały kruk cz. 5 (ostatnia)

    Dwaj panowie w średnim wieku przybyli do bunkra. Zenek (odkrywca) oraz Michał (towarzysz przygody) zeszli pod ziemię oświetlając sobie drogę latarkami. Wnętrze budowli ...

  • Vitae cz. 1

    Gdyby ktoś właśnie teraz wyszedł z długoletniej śpiączki i postawił stopy w parku, to bez wahania prawidłowo oceniłby jaka jest pora roku. Jesień! Mimo godzin ...

  • Piękno nieśmiertelności cz. II

    Zjawił się u Sharen nieco spóźniony. Leżała na łóżku sącząc wino ze złotego pucharu. Błękitne oczy badały treść miłosnej powieści której kartki przewracała z ...

  • Kendo

    Wewnątrz groty po cichu skradało się dwóch mężczyzn, Kim oraz Kendo. Pierwszy z nich to niski, wątłej budowy chłop pracujący na roli. Drugi jest średniego wzrostu ...

  • Samotny podróżnik- cz. 4 - Przesłuchanie.

    Wstałem nad ranem, będąc pierwszy raz w życiu tak wyspanym. Po spożyciu śniadania miałem trzy godziny do rozpoczęcia przesłuchań. Nie mając niczego konkretnego do ...

  • Dom - 44

    Uśmiechnąłem się sam do siebie. Czułem się jakoś inaczej. Było fajnie i chciałem żeby to trwało. Ale świat wokół mnie jakoś się zmienił. To co było w oddali ...