Przygodowe - str 75

  • Dom - 92

    Przez następne kilka minut piliśmy kawę. Słuchając Doing it wrong Drake’a przypomniałem sobie niedawną rozmowę z Kamilem. Kiedy poszliśmy pobiegać, ja zemdlałem ...

  • Mój ból cz 28-29.

    Mój ból cz 28. Wyglądali na całych. Aidan szybkim krokiem podszedł do mnie. Spojrzałam na niego. Żadnych ran. - Wszystko dobrze? – zapytałam. - Z nami tak. – odparł i ...

  • Miłość sensem życia cz. 13

    ...księcia Chrystiana! Patrzyli sobie w oczy: Fryderyk z zakłopotaniem, a królewicz z odwagą i stanowczością. Widząc, kto zaszczycił nas swoją obecnością, podniosłam ...

  • Ostatnia cywilizacja cz.2

    Po paru miesiącach w Albur zaczęła się "wojna" kto ma zostać królem po śmierci Azuma. Kandydaci często lubili pozbywać się innych. Jak wiadomo najlepszymi ...

  • Nordycka historia - rozdział 2.

    Te proste zdanie wyraźnie zatchnęło dziewczyną. - Co proszę? – zapytała zaskoczona do tego stopnia, że nie potrafiła się poruszyć. - Powiedziałem, że nazywam się ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 1

    Rozdział 1 - WYPADEK "Co ja miałam jeszcze kupić?” – myślała Ania. – Kaja, cukier czy sól, co mama mówiła? – spytała. Młodsza siostra Ani, ośmioletnia ...

  • Życie to ciągły trening cz.1

    Po wielu latach ciężkiej pracy, przybierania na wadze i zrzucania jej podczas redukcji w końcu osiągnął swój cel. Aleks został certyfikowanym trenerem personalnym i ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 16

    — Silva? Co ty tu, na wielkie duchy robisz? — spytała, spoglądając w jego kierunku. Dopiero teraz do niej dotarło, że wnętrze jest wypełnione blaskiem słonecznym, a ...

  • Czarna Błyskawica - Rozdział 2

    Słońce niemiłosiernie rozgrzewało piasek na placu treningowym, gdzie młodzi szlachcice pielęgnowali wiekową szermierkę szablą. Odziani w grube, szorstkie ubranie ...

  • Upadły-Rozdział 4

    — A wiesz mistrzu, że ostatnio wyrzucili mnie ze świątyni bogini Sofii? — spytał Hipokrates. Godziny marszu wlokły się niesamowicie, a starzec nie był osobą ...

  • JW Agat Rodział XVII

    - Stój! - warknął głośno Michał. Marta lekko pociągnęła Dawida za rękę, by przyspieszył kroku. Nagle usłyszeli, jak woła ich starszy brat chłopaka. Zatrzymali się ...

  • Pisarka

    Uważałem to za zwykłe spotkanie, ze znajomą z przed lat, mała czarna, kilka uśmiechów oraz tekst w stylu "wow zmieniłaś się" miał jedynie zapieczętować los ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 12

    Rozdział 12 - TUNEL Siedzący pod płóciennym zadaszeniem pracownik Mike’a Paulinsona, kiwał głową w rytm muzyki, płynącej z słuchawek. Przyglądał się leniwie ...