Przygodowe - str 77

  • Zombie Apokalipsa-Ocalały cz10

    Kolejna cześć :) Miłego czytania! ---***--- 05:00 Wczesnie się obudziłem, wczoraj cały dzień leżałem w łóżku. Ale dowarzystwa dotrzymali mi :Sandra, Kamil i młody ...

  • JW Agat Rodział XXIX

    Marta spojrzała zdziwiona na jego znikające w kuchni plecy i usiadła ciężko w fotelu. Po raz pierwszy pokłóciła się z ukochanym. Po kilku minutach poszła za nim ...

  • Życie to ciągły trening cz.74

    – Niby nowe okna, a jakoś tak lepiej zamiast płyt – wyszedł z łazienki i cieszył oko słońcem przebijającym się przez czyste szkło. Wyjął naczynia ze zmywarki i ...

  • Dom - 45

    Ociekając z wody poszedłem na górę. Zanim wkroczyłem do domu trochę zmarzłem ale kiedy narzuciłem na siebie cieplutki ręcznik który leżał na blacie w łazience od razu ...

  • Opowiadanie - Ostatni strzał

    Pamiętam, była trzecia w nocy. Lato, 17 lipca. Cieplutko, całkiem ładna noc. Lokalizacja: Warszawa. Wzdłuż pewnej opustoszałej o tej porze ulicy ciągnie się chodnik ...

  • Zmierzch Ostrza-Rozdział 7

    Gwar miasta irytował niezmiernie uszy, rozpieszczone wiejską ciszą. Tłumy spoconych i śmierdzących ludzi, zapach złowionych ryb, prażących się w słońcu, mimo ...

  • Kolektyw - Prolog

    Miliard lat temu Jestem Życiem. Jestem dzieckiem Śmierci. Jestem tym co nie morze umrzeć. Jetem Kolektywem. Zbiorowiskiem czegoś co pewien naukowiec kiedyś nazwie komórkami ...

  • In the darkness 01 cz.6

    Trochę późno, bo pomagałam na WOŚP w szkole, ale zawsze jest. Nie mogę za dużo dzisiaj napisać, bo mam randkę z biologią. Sen - wspomnienie Dokładnie czternaście ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 6

    Rozdział 6 - PUSTE PRZESTRZENIE Dostęp do schodów prowadzących w głąb piramidy był zamknięty. Pracownicy kompleksu Palenque pełnili nocne dyżury i patrolowali cały ...

  • Popiół III

    Po przylocie wysłałam wiadomość Adamowi o mojej wycieczce. Zadzwonił niemalże od razu, nie chciałam jednak tłumaczyć mu sytuacji, której sama w ogóle nie rozumiałam ...

  • JW Agat Rozdział LXIX

    - "A jak masz zamiar to zrobić?" - zainteresowała się pierwsza dziewczyna. - "To tajemnica!" - "Weź, Klaudia... Nie bądź zwierzę. Powiedz!" ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.11

    - Weźmiemy ją ze sobą- odpowiedział Patryk. - W porządku ty tu rządzisz – odpowiedział mu Miłosz i ruszył do pokoju, w którym była Alicja.Patryk ruszył po schodach ...

  • Rikido #1 Stwórca Wioski Dębu

    - Zebrało ci się na odwagę. - Nie nazwałbym siebie odważnym. Jeżeli jednak miałbym go, jakkolwiek nazwać, to pewnie byłby rozsądek — po dokończeniu zdania ...