Przygodowe - str 79

  • Odrzucone dziedzictwo cz. 2

    Nie jest to ani początek, ani koniec, ale fragment czegoś większego. Jeśli komuś się spodoba, to wrzucę więcej. Bez pracy nie ma kołaczy Dłoń Nilliany powoli ...

  • Nordycka historia - rozdział 3.

    - Sama dobrze nie wiem. Po prostu czuję, że to jest właściwe. - Jak długo będę mógł tutaj mieszkać? - A ile byś chciał? Nie wyrzucę cię, bo potrzebujesz pomocy w ...

  • JW Agat Rozdział XLVI

    - C-co ty ch-chcesz z-zrob-bić? - wyjąkała Marta, na kolanach cofając się przed Mastersem z oczami utkwionymi w jego imponującym przyrodzeniu. - Nie chciałaś mieć mojego ...

  • JW Agat Rodział XXX

    Leżąc płasko na brzuchu, Marta z przerażeniem patrzyła przez lunetę swojego wielkokalibrowego karabinu wyborowego M107 Barret, na pikujący samolot MiG-29. Jego ogon stał w ...

  • JW Agat Rozdział XLIII

    - No co znowu? - wściekła się Marta. - Akcja zaplanowana była na góra dwie godziny, a już one dobiegają, więc niemożliwe byśmy się, kurwa wyrobili! - Zamknij się ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 10

    Rozdział 10 - LEKCJE W trakcie zamieszania, jakie powstało w związku z Frankiem Russellem, Ania znajdowała się pod stałą opieką Klaudii. Dziewczyny bardzo szybko się ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 14

    Rozdział 14 - MOC Właśnie kończyli wieczorny posiłek w hotelowej restauracji. Jedli pikantne, tutejsze specjały. Klaudia z Anią poszły w stronę baru, aby złagodzić ...

  • Zakochałam się w nim - rozdział 23

    Jake puścił Emily i spojrzał na nią jak na wariatkę. - Co ty chrzanisz? – zapytał mało kulturalnie. - Nie ma już tego dziecka, Jake – załkała cichutko Em. - Jezu! ...

  • Alchemik

    Opisywane wydarzenia miały miejsce w Krakowie w roku 1972. Wywarły one na mnie wielki wpływ i mimo upływu czasu wciąż nie mogę się z nich otrząsnąć. Dlatego ...

  • Bullet - 15

    Wyszedłem z mieszkania. Idąc korytarzem, narzuciłem kaptur na głowę. Nie lubie takich poranków. Kiedy musze wracać do normalności. Wyszedłem z budynku i ruszyłem dobrze ...

  • Poszukiwani cz. 1

    Była późna noc, kiedy Mały Nicky wdrapał się na wzgórze. W oddali zobaczył ognisko, przy którym siedziało kilka osób. Zamyślił się na ten widok, nie będąc pewny ...

  • JW Agat Rozdział XXXI

    Godzinę później wylądowali spokojnie w bazie wojskowej w Bacău, gdzie rannymi żołnierzami natychmiast zajęli się wyspecjalizowani medycy, a reszta wojskowych udała się ...

  • JW Agat Rozdział XLVIII

    Marta uniosła zapłakaną twarz i zapytała cichutko: - Czy będę musiała składać jeszcze jakieś zeznania? - To zależy. - Od czego? - odezwał się ostro Dawid ...

  • Przeklęty cz.3

    Szkocja Rok 1057, sierpień Arlene ciężko oddychała, łapiąc powietrze szeroko otwartymi ustami. Pot zalewał jej oczy, ramiona osłabły od wysiłku tak bardzo, że teraz ...