Sek(s)rety Pandory (część 2)
***Bridgehead*** W ogóle nie pamiętała, jak znalazła się na drugim krańcu wszechświata. Przebudziła się w obcym ciele, posiadając wgrane wspomnienia z zapisanego ...
***Bridgehead*** W ogóle nie pamiętała, jak znalazła się na drugim krańcu wszechświata. Przebudziła się w obcym ciele, posiadając wgrane wspomnienia z zapisanego ...
Cała sytuacja docierała do mnie bardzo powoli. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę co się właściwie stało. Spojrzałem w głąb siebie i uświadomiłem sobie że tych kilku ...
gatunek: fantastyka/surrealizm/horror/akcja/przygoda/imprezy Dozwolone od lat 15. Zawiera kilka scen fikcyjnej grozy i strzelanin. "Pomarańcz Wschodzących i Zachodzących ...
Tymi słowami zakończyłem ten temat. Potem rozmawialiśmy jeszcze troche. Opowiedziałem jej o sytuacji w domu, o Ance, mamie... Ale nie o Szymonie, ten temat zamknąłem na ...
- Czy wszyscy zrozumieli swoje role? Może potrzeba coś powtórzyć, żeby tylko później nie było wątpliwości. Teraz jest na to właściwy czas, czekam na pytania od was ...
Nad lasem zaczynało powoli zachodzić Słońce. – Przecież już szliśmy tą drogą – spośród rozłożystych gałęzi dębu dobiegł głos chłopaka -Skąd masz taką ...
Na dzisiaj koniec :) Staliśmy koło jego czarnego Hummera H2. Chromowany zderzak błyszczał i nie wydawał się brudny. Przysiadłem na nim na chwilę. Opierając łokcie na ...
Ja tez się uśmiechnąłem patrząc na pakunek choć wiedziałem że nie dla psa kiełbasa : Kamil jest nieugięty. Kamil zobaczył że uśmiecham się do worka trawy i podał mi ...
Gdańsk 8 styczeń 2018 W niewielkim mieszkaniu na Gdańskim Chełmie panowała cisza.Dochodziła godzina 18-ta a Patryk dopiero próbował wstać z łóżka. Wczoraj wrócił z ...
Zieleń, zieleń, wszędzie zieleń. Nie wiem gdzie jestem, na co patrze. Potworny ból głowy rozsadza mi czaszkę. - Tak bardzo boli, tak bardzo. Igor? Młoda? Jesteście tu? ...
- Cześć dzieciaku - poczułem na ramieniu czyjąś dłoń i usłyszałem głos Kamil. Zakradł się tak cicho że nawet nie wiedziałem że nie jestem sam ze swoimi myślami ...
Kilkanaście minut później wbiegła do swojego mieszkania. Łzy spływały jej po policzkach, rozmazując tusz. - Cholera. Co ja narobiłam? - jęknęła łkając, gdy zdała ...
"Dzieło", które znalazłam w dokumentach. Napisałam to jak miałam 11 lat. Proszę o komentarze, jestem ciekawa czy to czegoś się nadaje. :) ...
Chłopcy zajadając się owocami maszerowali chodnikiem. Z obu jego stron szły dwa rzędy jednopiętrowych budynków, a po środku ciągnęła się szeroka, brukowana droga, po ...