Fantasy - str 2

  • Łamigłówka boga Enki (XXV)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 1.

    Było już dobrze po północy, kiedy znużeni strażnicy przy bramie, usłyszeli odgłosy konnych jeźdźców. Chwilę później w blask rzucany przez wysoko osadzone pochodnie ...

  • Przeklęta - 19 | Opętany

    Traciłam grunt pod nogami. Obojętność Jasona powaliła mnie niczym ciężka choroba. Straciłam źródło mojej siły – tej naturalnej, nie tej od Adama. Wiedziałam, kto ...

  • Obietnice wyborcze.

    Kompromitacja Trzaskowskiego! Nie uwierzycie, co zrobił, gdy spytali go o obietnice wyborcze! Po wyborach politycy często weryfikują swoje zdanie w kwestii niektórych swoich ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja

    – Do jasnej, i znów muszę jechać. Minus piętnaście, ślisko, ciemno, po jaką cholerę mi to? Zamiast siedzieć na dupie i pić grzańca, to nie – ja muszę ciągać się ...

  • Łamigłówka boga Enki (XXXIII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Mundo Misterioso cz. 23

    W tamtej chwili zupełnie nie wiedziałem co mam robić, co powiedzieć. - Masz dziecko z inną kobietą?! Co?! - krzyczała zdenerwowana, nie dziwię jej się. Byłem tak ...

  • Destruction of breeds, seria 1, prolog.

    Kiedyś, nie wiadomo nawet kiedy, miało miejsce pewne wydarzenie, które na zawsze zmieniło losy tego świata. Istnieje pewna legenda, która opowiada historię o magicznym ...

  • Ostatni z planety Carammi cz 3

    Zaczął gasić ogień. Kilkakrotnie poszedł do wody i moczył gałaź. Potem pomógł mi wsiąść na Obłoka mimo, że mogłam sama i po chwili sam wsiadł na czarną klacz ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 13

    Aleksandra w trakcie podróży pociągiem troszeczkę narzekała, to na czas przesiedziany w wagonie, to na towarzyszącą im obstawę, natomiast Orestes nie ośmielił się ...

  • Głód cz. 20

    - Kim jest Aktor? - zapytała ponownie, zdezorientowana Laima. Czerwonowłosa kobieta wytrzeszczyła oczy ze zdumienia. - Nie wiesz? To twój pan… Musimy iść. On ci wszystko ...

  • O dziewczynie w czerwonym kapturku

    Ilustracje wygenerowane za pomocą AI. Wszelkie podobieństwo ilustracji, imion, nazwisk, osób i zdarzeń w opowiadaniu do prawdziwych postaci i zdarzeń jest wyłącznie ...

  • Przeklęta - 27 | Finał

    Czułam się jak skazaniec czekający na śmierć. Choć wokół nas było spokojnie, otoczenie nie pozwalało mi się zrelaksować ani odrobinę. Pałac wydawał się stwarzać ...

  • Łamigłówka boga Enki (XIV)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...