Fantasy - str 143

  • Ostatnia nadzieja

    Nie była to zwykła wojna, a już na pewno nie bitwa, nie tamtego dnia. Na początku usłyszeliśmy hałas. Tysiące stóp zmierzało w naszym kierunku. Mieli jeden cel ...

  • Fremione r.XXIV

    - Więc czego tu jeszcze stoisz? Leć do niej! – warknął Malfoy, by ukryć, że tez jest wstrząśnięty wiadomością. Gdy tylko drzwi się za nim zamknęły, odezwała się ...

  • Trio cz. 4

    Rozdział 4 Umówiłyśmy się z dziewczynami przy ulicy Długiej. Stałam tam czekając na nie. Po 5 minutach dotarła Maja, a po kolejnych 2 Elena. -No dobra, to co wydarzyło ...

  • Strażnicy cienia III część 35

    Wszyscy spojrzeli na niego. – Miało nie być żadnych kłopotów – powiedział i ruszył w stronę najemników, jednak zatrzymał się po kilku krokach. – Jedna dziewka, a ...

  • Trio cz. 7

    Rozdział 7 -Dlaczego nam nie powiedzieliście, że będzie jeszcze jakiś trening?- Powiedziałam gdy już David zaprowadził mnie do miejsca gdzie czekała na nas reszta ...

  • "Loki"-Rozdział ósmy

    Nastał feralny dzień dla wszystkich uczniów, gdzie u wielu rozstrzygnie się przyszłość. Wszyscy chodzili jak na szpilkach, jedni powtarzali teorie, drudzy ćwiczyli swoje ...

  • Odwet cz. I

    Rozdział I Piękna kobieta, gładziła lekko zaokrąglony brzuch. Wiedziała że musi działać zdecydowanie. Nie mogła jednak pozwolić sobie na błędy. Nie w takim momencie ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 26

    Zamarła, słysząc ten tak dobrze sobie znany głos i powoli odwróciła głowę w kierunku źródła dźwięku. Stał nonszalancko oparty o kuchenny blat i uśmiechał się do ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 49

    Nie czułam głodu, ale wmusiłam w siebie śniadanie, bo przecież potrzebowałam energii. Wydarzenia z poprzedniego dnia wciąż zaprzątały moje myśli. Nie powiedziałam ...

  • Kuglarz - prolog -

    Jest to niestety niedokończone opowiadanie, ktore pisałam razem z Karo, którego częściowo już znacie :-P Mam nadzieję, że się wam choć trochę spodoba ;-) Rynek o tej ...

  • Winter Witch IV

    Dwa tygodnie później. - Naprawdę nie powinieneś jeszcze wstawać, Bucky – mruknęła, przytrzymując go, żeby się nie przewrócił. - Ale mam już dość leżenia ...

  • Wieczność - jedenasty rozdział

    - Panowie, przybyłam do was wraz z tym młodym mężczyzną, albowiem wilki zaatakowały mnie, o czym oczywiście doskonale wiedzie zarówno z mojej, jak i Christiana relacji, a ...