Erotyczne - str 57

  • Kara za grzechem chodzi

    1. Szlaban za niemoralne zachowanie Piątkowy wieczór. Nalałem whisky z colą i podałem dziewczynom. Usiadłem obok Marty, mojej dziewczyny, i włączyłem film Nimfomanka ...

  • Biblioteka Morfeusza

    Odkąd pamiętam książki były moją pasją. Już jako mała dziewczynka, uwielbiałam historie, które przedstawiała moja rodzicielka. Każdego wieczoru, po kąpieli, w ...

  • Ostra miłość na wyspie

    Obciągała mi fiuta wprost idealnie co chwila wkręcając się językiem w dziurkę wieńczącą mojego nabrzmiałego do granic możliwości przyjaciela. Krwisto czerwone usta ...

  • Cycaty harem #1

    CYCATY HAREM #1 Opowiadanie jest wyłącznie moją fantazją erotyczną. Mam na imię Cezary, jestem 22-letnim młodym, spokojnym chłopakiem. Mam bzika na punkcie lekko ...

  • Pragnienie zemsty

    To było 6 lat temu, miałam wtedy 17 lat i za parę miesięcy miałam mieć wymarzoną osiemnastkę. Pełnoletność, tyle czekania na tą upragnioną a zarazem nieszczęsną ...

  • Kartka z pamiętnika matki 2

    Wydarzyło się to w czasie naszego rodzinnego wyjazdu na biwak. Spaliśmy wszyscy w jednym, sporym namiocie. Ostatniej nocy wydarzyło się coś, co zmieniło nasze życie ...

  • Zmysłowy prysznic

    Wysiadła z tramwaju. Przebiegła przez skrzyżowanie i szybkim krokiem przemierzyła pobliską ścieżkę przesłonięta z obu stron smukłymi tulipanami i bulwiastymi ...

  • Opieka nad małolatami cz. 1

    Mam na imię Tomek i obecnie piszę pracę magisterską na Politechnice Poznańskiej. Mam niewiele czasu, bo całe dnie spędzam w laboratorium a tu taka niespodziewana prośba ...

  • To tylko Układ? Cz.3

    (...) -Hola hola ty masz się starać o Justina, a nie całować mnie- powiedziałem i oddałem pocałunek. Scarlet Patrzyłam się na tego dupka przez 5 minut. Jest pojebany, ale ...

  • Życie rowerzysty cz3

    Rano wracając do swojego mieszkania znów zastanawiałem się, czemu Wiola się nie odezwała. Może coś się stało, albo coś się zmieniło... Było rano więc postanowiłem ...

  • "Stawka Większa Niż Miłość"

    Witajcie, mam na imię Robert, mam 42 lata, jestem dyrektorem dość znanej kraju firmy, zajmującej się prowadzeniem księgowości innych przedsiębiorstw. Od 15 lat żyję wraz ...

  • Odnaleźć Graala.

    Zbudowałam sobie mur. Ot tak- żeby móc poudawać przed sobą sama, że nikt poza mną nie jest mi do szczęścia potrzebny, i żeby nie dopuścić do siebie uczuc, bo uczucia ...

  • Pierwszy koncert!

    Weszłam i wyszłam tak się zaczęło. Zauważyli mnie, to był mój cel. Udało się! Podpisałam kontrakt na czterdzieści plenerowych koncertów, które okazały się być ...

  • Hotka i przyjaciółka

    W sypialni panował nastrojowy półmrok. Jubilatka na wstępie zrobiła dla mnie striptiz. Był bardzo pobudzający i profesjonalny. Z czarującym uśmiechem, powolutku ...