Brudna gra-Rozdział III
Z piskiem opon samochód zatrzymał się niedaleko wysiadającego ze swojego pojazdu Adama. Siedzący za kierownicą mężczyzna uważnie przyglądał się każdemu ruchowy ...
Z piskiem opon samochód zatrzymał się niedaleko wysiadającego ze swojego pojazdu Adama. Siedzący za kierownicą mężczyzna uważnie przyglądał się każdemu ruchowy ...
Weekend jak wszystko inne musiał dobiec końca. Znów był poniedziałek, a ja znów musiałem iść do „pracy” w „laboratorium”. Jedyną miłą rzeczą pozwalającą mi ...
Cz. 72 Jeden z policjantów, który miał na imię Kacper, nieprzypadkowo został tak nazwany. Był ostatnim dzieckiem Kućki, z jedną z kochanek, która tuż po porodzie ...
Rok później. -A ta instalacja nosi nazwę „Dmuchawiec na wietrze”.-powiedział mężczyzna w garniturze, o siwych, splecionych w kuc długich włosach podchodząc do dziwnie ...
Cz. 30 Zastanawiasz się pewnie, co dalej zrobiłam. A może w ogóle o tym nie myślisz. Nie wiem. Niczego już nie wiem. Praktycznie wszystkie moje idee runęły gruzem. Ale ...
Cz. 35 Starsza kobieta siedzi już od kilku dni w Internecie i poszukuje kilku ważnych dla niej informacji. Odnajduje placówki, w których kiedyś pracowała i zapisuje sobie w ...
Razem z Andrzejem podeszliśmy do worka, obok którego już stał mój szef i jego cuchnący papierosami kolega. -Czyli uważasz,-zaczął szef nie odrywając wzroku od ...
-Strach…-dało się słyszeć głos z mównicy.-W dzisiejszych czasach razem z pieniędzmi stanowi główny argument dla partii, która chce wszystkiego dla siebie, partii ...