Thrillery - str 25

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 19

    ,, Każdy dzień to naczynie, które można napełnić tyloma sprawami.’’ Johann Wolfgang Goethe Rozdział osiemnasty Gdzie szukać winy? Tata bardzo spokojnie, choć lekko ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 20

    ,, Czas przenika przestrzeń, jak dusza ciało.’’ Novalis Rozdział dziewiętnasty Układanka Trzy ciała, trzy trupy i troje członków mojej rodziny. Ojciec, siostra, brat ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 21

    ,, Czas jest życiem, ciepłem, światłem. Człowiek wciąż zabija go, mrożąc życie liczbami, prawami i formułami, ze strachu przed nieznanym.’’ Oswald Spengler ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 22

    ,, Żyj duchem swoich czasów, ale nie bądź ich wytworem. Pozwalaj współczesnym na to, czego potrzebują, a nie na to, co chwalą.’’ Fryderyk Schiller Rozdział dwudziesty ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 23

    ,, Nie ma takiego cierpienia, którego by czas nie uśmierzył i nie uleczył.’’ Cycero Rozdział dwudziesty drugi Biel, czerń i czerwień Wciąż przed oczami miałem ...

  • ,,Mięso" cz. 52

    Cz. 52 Każda chwila jest dobra na to, aby pójść na cmentarz. Nie jest powiedziane, że musi świecić słońce, czy też wiać letni wiatr. Zmarli nie liczą się z pogodą ...

  • ,, Boidudek" cz. 1

    Każdy z nas czegoś się boi… Każdy z nas ma jakieś obsesje… Podobno strach ma wielkie oczy… Podobno nasze lęki powstają z naszych wyobrażeń… A co, jeśli nie ...

  • ,, Boidudek" cz. 2

    Piątek 21 marca Dzisiaj wyjątkowo wstałam wcześniej niż zwykle, gdyż poranne promienie słońca padały nam na twarz. Krzysiu obudził się razem ze mną, choć wcześniej ...

  • ,, Boidudek" cz. 3

    Sobota 22 marca Nie wiem jak inni, ale ja najbardziej nie lubię sobót. Nie chodzi o to, że wszyscy są w domu, tylko o to, że na sobotę planuje się najwięcej zadań. I ...

  • ,, Boidudek" cz. 4

    Niedziela 23 marca Tego dnia obudził mnie zapach rosołu. Przewróciłam się na drugi bok i mimo iż zegar wskazywał szóstą dwanaście, a mały jeszcze spał wstałam z ...

  • ,, Boidudek" cz. 5

    Poniedziałek 24 marca Gdy tylko usłyszałam znajomy budzik o czwartej rano wstałam z łóżka niczym poparzona prądem. Potem, gdy jednak uświadomiłam sobie, że mój sen o ...

  • ,, Boidudek" cz. 6

    Wtorek 24 kwietnia Dzisiaj można by powiedzieć, że przeżyłam najzwyklejszy dzień na świecie. Wstałam, nakarmiłam małego. Wyszykowałam Rysia do szkoły. Poodkurzałam ...

  • ,, Boidudek" cz. 7

    Środa 25 kwietnia Po wczorajszym dniu, kiedy to pustka zawładnęła moim ciałem postanowiłam, że dzisiaj, choćby się waliło i paliło, to usiądę i przynajmniej przez ...

  • ,, Boidudek" cz. 8

    Czwartek 27 kwietnia Kiedyś gdzieś w jakimś programie słyszałam jak mówili, że co druga osoba na świecie ogłada wiadomości. Być może, choć ja zaliczam się do ...