Thrillery - str 20

  • ,, Mięso" cz. 1

    Cz. 1 To do ciebie Kiedy zgasły światła i ulice ogarnęła ciemność, nawet nie zauważyłam wzroku przebiegłego kociaka rażącego mnie swoimi oczkami. Coś tam w tle ...

  • ,,Mięso" cz. 2

    Cz. 2 Czekałam cały tydzień na to, abyś mi odpisał! Nie zrobiłeś tego. Cóż, nie gniewam się za to na ciebie. Wzięłam kilka oddechów i przetłumaczyłam to sobie, że ...

  • Niby geniusz-/Spiralny umysł\-Rozdział V

    Energicznym ruchem Monika zapukała w ciemno dębowe drzwi prowadzące do domu Weroniki. Nikt jednak nie otwierał. Dziewczyna zapukała drugi raz. -Nikogo nie ma.-powiedziałem ...

  • ,,Mięso" cz. 3

    Cz. 3 List od ciebie wciąż nie nadszedł. Tak przypadkiem złapałam wczoraj tego listonosza, który miał ci dostarczyć list ode mnie. Nie byłam niegrzeczna, bo przecież ...

  • ,,Mięso" cz. 4

    Cz. 4 Wciąż nie odpisujesz. Smutno mi z tego powodu. Sądziłam, że choć raz zechcesz się ze mną skontaktować. Przecież to ty zawsze powtarzałeś, że nie należy nikogo ...

  • Cienie Przeszłości - Rozdział III

    Podróż po jego dawnym mieście nie przyniosła nic, prócz wspomnień pojmania i tortur. Bicie, budzenie co godzinę, czy świecąca ostrym światłem żarówka, to było jego ...

  • ,,Mięso" cz. 5

    Cz. 5 Kochasiu! Listonosz znów nie przyniósł mi od ciebie żadnego listu. A tak czekałam. Sądziłam, że po tym, co ci ostatnio napisałam odezwiesz się do mnie. Choćby po ...

  • ,,Mięso" cz. 6

    Cz. 6 Dzisiaj nie czekałam już na listonosza. Nie jest to, bowiem kolejny etap moich listów, lecz jedynie zapytanie, które męczy mnie od środka od pewnego czasu. Posłuchaj ...

  • ,,Mięso" cz. 7

    Cz. 7 Drogi Ktosiu Sorki, że cię nie uprzedziłam, iż nie jestem cierpliwa. Choć, byś może spodziewałeś się tego, że zacznę swoje małe śledztwo już przed ...

  • ,,Mięso" cz. 8

    Cz. 8 Coś ci powiem. Wiesz, kiedyś tak bardzo chciałam cie odnaleźć. Chciałam opowiedzieć ci moją historię życia, która potoczyła się, gdy miałam dwadzieścia pięć ...

  • ,,Mięso" cz. 9

    Cz. 9 Hejka! Czy miałeś kiedyś jakieś marzenia? Ale nie takie zwykłe, tylko takie nietypowe? Ja miałam ich w swoim życiu wiele. Kiedy byłam mała chciałam mieć swoją ...

  • ,,Mięso" cz. 10

    Cz. 10 Mam nadzieję, że nie dziwią cię moje historie. Każdy z nas reaguje inaczej na zagrożenie i nikt nie jest w stanie przewidzieć jak zareagujemy, kiedy nagle komuś ...

  • ,,Mięso" cz. 11

    Cz. 11 Czemu nie odpisujesz? Czy nie obchodzi cię w ogóle to, co się ze mną dzieje? Przecież mogę być teraz chora. Albo ktoś mógł mi zrobić krzywdę. Mogłam być ...

  • ,,Mięso" cz. 12

    Cz. 12 Drobna kobieta po osiemdziesiątce usiadła na ławce w parku. Ma na sobie błękitną podomkę w czerwone i żółte róże. Tuż pod podomką ubrana jest w mocno ...