Thrillery - str 21

  • ,,Mięso" cz. 13

    Cz. 13 Co teraz czujesz? Czy jest ci zimno? A może wręcz przeciwnie, pocisz się jak mops, który nie nadąża za własnym ogonem? Czy tak trudno jest ci odpisać? Wziąć do ...

  • ,,Mięso" cz. 14

    Cz. 14 Staruszka w zielono-bordowej podomce podeszła pod drewniane drzwi. Tuż przed zapukaniem poprawiła sobie chustę na głowie i mocniej ścisnęła ją z tyłu głowy. Jej ...

  • ,,Mięso" cz. 15

    Cz. 15 Kolejny list do ciebie… Przegrałam swoje życie, wiem. Ale to nie była moja wina! Gdybyś nauczył mnie żyć normalnie być może miałabym normalne dzieci, normalnych ...

  • ,,Mięso" cz. 16

    Cz. 16 Cześć… Witaj… Po prostu ty… Tym razem zacznę od przeprosin. Może nazbyt gwałtownie cię ostatnio potraktowałam i teraz nie będziesz się chciał do mnie ...

  • ,,Mięso" cz. 17

    Cz. 17 Trzyletnia dziewczynka obserwuje pewną parę. Mężczyzna około trzydziestki obejmuje dużo młodszą od siebie dziewczynę. Szczupła blondynka uśmiecha się, kiedy ...

  • ,,Mięso" cz. 18

    Cz. 18 Do ciebie… Mam pytanie. Czy ty w ogóle czytasz moje listy? Wiesz, nie wiem, co mam o tobie myśleć, skoro tyle już ich napisałam, a ty wciąż milczysz. Nie kochasz ...

  • ,,Mięso" cz. 71

    Cz 71 - Mamo, a co tak naprawdę tam robi wujek Sebastian?- Dopytywała się Amanda w samochodzie Audi A4, którym jechały. Marta odziedziczyła ten samochód po matce, kiedy ...

  • ,,Mięso" cz. 19

    Cz. 19 Tuż przed kościołem, który liczy sobie już przeszło pięćdziesiąt lat, spaceruje starsze małżeństwo. On ma włosy przyprószone siwizną. Jest dokładnie ...

  • ,,Mięso" cz. 20

    Cz. 20 Witaj. Niestety nie stać mnie na entuzjazm, bo ostatnio coś straciłam humor. Nie mogę znieść widoku niektórych ludzi. Już samym wyglądem sprawiają, że nóż mi ...

  • Cienie Przeszłości - Rozdział V

    W zaciszu porzuconego magazynu Helmut znalazł się w wojskowym raju. Na stole piętrzyła się broń krótka: Makarowy, Tetetki czy też zachodni Colt 1911 bądź brytyjski ...

  • ,,Mięso" cz. 27

    Cz. 27 Wszyscy leżą w tym samym pokoju. Każde z nich jest teraz nagie, lecz przykryte prześcieradłem. Tylko jedna z kobiet, około czterdziestoletnia jest zimna jak lód ...

  • ,,Mięso" cz. 28

    Cz. 28 Ej! Czy ty żyjesz jeszcze??? W ogóle się do mnie nie odzywasz. Ile to mogę dać tobie podpowiedzi, abyś mnie w końcu odnalazł? Piszę i piszę, a ty nic. Byś mógł ...

  • ,,Mięso" cz. 29

    Cz. 29 No i stało się. Wiedziałam, że moje szczęście nie może trwać wiecznie. Nie rozumiem, tylko, dlaczego sama ubzdurałam sobie, że mogłoby coś z tego wyjść ...

  • Niby geniusz -/Spiralny umysł\- Rozdział I

    Mężczyzna stał nad zwłokami i pustymi, niczym u lalki oczami obserwował wszystkie zadane jej rany. Z każdej broczyła krew, spływając po bokach ciała, tworząc plamę ...