Thrillery - str 18

  • ,,Mięso" cz. 41

    Cz. 41 Pewna starsza kobieta bardzo odświętnie ubrana stoi przed nagrobkiem Stefana Burskiego. Odmawia pacierz jak zawsze, odkąd tu przychodzi. Odkąd odszedł on. Na pomniku ...

  • ,,Mięso" cz. 43

    Cz. 43 Tydzień, po dość obfitej dostawie mięsa, lekko podenerwowana kobieta dzwoni do swojego dostawcy. - Kiedy będzie towar?- Pyta, bo zwykłe mięso od kurczaka, czy innego ...

  • Brudna gra-Rozdział XI

    -„ISKRA” zdobyła męczennika.-powiedział „Kliff” podczas spotkania online.-Jej żelazny elektorat już zaczął palić znicze… -Spora część z nich uważa-nagle ...

  • ,,Mięso" cz. 44

    Cz. 44 Witaj. Niebawem wyjeżdżam. Znowu. Tym razem nie będzie mnie trochę dłużej. Oczyściłam już świat z moich jajeczkowych bobasów i mogę teraz w spokoju odejść ...

  • Regulator Emocji

    Od kilku lat jestem pracownikiem niewielkiej firmy zajmującej się księgowością. Moja praca ogranicza się głównie do wklepywania numerków w tabelki excela cały dzień ...

  • ,,Mięso" cz. 64

    Cz.64 Wpadła w szał. Wybiegła ze szpitala przez cały czas krzycząc. Nikt, ani nic ją nie obchodziło. Załamało się jej całe życie. W sercu czuła pustkę, żal i ...

  • ,,Mięso" cz. 46

    Cz. 46 Starsza kobieta kolejny raz pojechała na cmentarz. Szofer nigdy nie zadawał pytań, dlaczego ciągle tu przyjeżdżają. I co robi, kiedy długo jej nie ma. Miał ...

  • ,,Mięso" cz. 65

    Cz.65 Jak mógłby ją nazwać? Albo jego? W głowie kotłowały mu się najprzeróżniejsze myśli. Może Klaudia? Marzena? Albo Rafałek? Maciuś? Robercik? Antoś? W każdym ...

  • ,,Mięso" cz. 66

    Cz.66 Starsza kobieta zgniotła ostatni list, jaki napisała i podarła go na drobny mak. Była zła na siebie, że dała się ponieść emocjom. Niepotrzebnie nazwała go ojcem ...

  • ,,Mięso" cz. 47

    Cz. 47 Widzisz? To pewnie już ostatni mój list do ciebie. Niewiele się zmieniło odkąd pisałam do ciebie ostatnim razem. Wciąż jestem z daleka od mojego prawdziwego domu i ...

  • ,,Mięso" cz. 48

    Cz. 48 Minął miesiąc, odkąd staruszka nie pokazała się w domu. Kućko i Melasia wciąż nic z tego nie rozumieli. Czuli się porzuceni i osamotnieni. Nigdy nie ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 1

    , , Czerwony autobus widmo’’ , , Dziś jest tylko wspomnieniem wczoraj, jutro – tylko snem o dziś’’ Kahlil Gibran , , Co to jest czas? Kiedy nikt mnie nie pyta, wiem ...

  • ,,Mięso" cz. 49

    Cz. 49 Kućko już kolejny tydzień szwędał się po domu w poszukiwaniu dla siebie porządnego zajęcia. I choć to, co robił w żaden sposób nie można było nazwać ...

  • Codziennostrzał - 1 - Druga szansa

    Wszędzie krew. Widzę krew. Czuję krew. Rozpala mnie od wewnątrz. Pozostawia w moich ustach metaliczny, słodkawy smak. Lubię go. Daje mi uczucie spokoju, wewnętrznej ...