Thrillery - str 16

  • Cień człowieczeństwa cz.7

    Dojechaliśmy do szpitala w milczeniu. Ona pierwsza pomyślała że jestem nie winny, dlaczego? Nie wiem. Idąc za nią uważnie się jej przyglądam. Ma lekki chód ,jakby ...

  • ,, Nieodparty rozum" cz 3 ostatnia

    Cz. 3 To była Basia, moja szefowa… Bardzo długo nie mogłam się obudzić z tego snu. Szczypałam się w dłonie, biłam po twarzy, jednak sen trwał i trwał. Na samym końcu ...

  • Cienie Przeszłości - rozdział II

    Opuszczał zakład karny z mieszanymi uczuciami, od wielu lat pragnął wolności i wreszcie ją dostał. Niestety nie wiedział, co ma robić dalej i jak zemścić się na ...

  • Cień człowieczeństwa cz.3

    Niestety otworzyłem.I co ? I co od razu widzę? Nową dziewczynę która doszła do 4 klasy.Lekko za ramiona kruczoczarne, gęste, proste włosy. Zasłaniają trochę jej boki ...

  • Cienie Przeszłości - Rozdział IV

    Zbudził ją smród papierosów i niemytych ciał. Nie znosiła tego, każdy facet, z którym miała kontakt, musiał dbać o higienę, a palenie było zabronione. Chciała się ...

  • Brudna gra-Rozdział X

    -Wyciągnęliście coś z niej?-spytał mężczyzna w granatowym garniturze, stojąc tyłem do swojego rozmówcy i patrząc przez okno na krople deszczu. -Wciąż ...

  • Raport z badań pacjenta O-137

    SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W OWIŃSKACH – RAPORT Z BADAŃ PACJENTA O-137 Rok 1939, Wczesna jesień. Dzień 62 Pacjent O-137 był pod obserwacją już od dwóch miesięcy, ponieważ ...

  • Ridge Chaser - Akt 6

    Problematyka jednej nocy Ojciec Nikodema kończył już porządkować swój dom po wyprowadzce już byłej żony. Wyrzucanie pamiątek, wspólnych zdjęć i obrączki było zbyt ...

  • ,,Mięso" cz. 21

    Cz. 21 Dwie dziewczynki bawią się w piaskownicy pod blokiem. Jedna z nich ma na imię Ilona i ma sześć lat. Ma krótkie jasne włosy i brązowe oczy. Trochę otyła, ale ...

  • ,,Mięso" cz. 22

    Cz. 22 Posłuchaj… Wiem, że to nie miejsce i czas na moje wywody, a tym bardziej, że dotyczą mojego życia dziecięcego, jednak muszę ci w końcu o tym powiedzieć ...

  • ,,Mięso" cz. 23

    Cz. 23 Jedna z kobiet przebudziła się. Nie wie, gdzie jest, ani co tutaj robi. Nerwowo rozgląda się po pokoju. Początkowo sama nie wie, czego szuka. Jest zdezorientowana i ...

  • ,,Mięso" cz. 24

    Cz. 24 Mężczyzna rozgląda się po pokoju i z zadowoleniem zatrzymuje przed łóżkiem pewnej dziewczyny. Szacuje ją na jakieś dwadzieścia parę lat. Ona śpi z nich ...

  • ,,Mięso" cz. 25

    Cz. 25 Nie uwierzysz. No tak. Nawet nie powiedziałam ci cześć, ani nic takiego. Sorki, ale nie mam na to czasu. Posłuchaj. Jestem taka szczęśliwa! Dzisiaj wprowadził się ...

  • ,,Mięso" cz. 26

    Cz. 26 Pewien mężczyzna przechodzi przez ulicę na drugą stronę. Zmierza do knajpy o nazwie Biały Eden. Jest tam umówiony z pewną blondynką o dwanaście lat od niego ...