Thrillery - str 23

  • ,,Mięso" cz. 58

    Cz.58 Dzień, jak co dzień. Kobieta uważała, że mógłby być naprawdę dobrym dniem, gdyby nie jedna zmiana. Deszcz wciąż mógłby napawać ją do działania, a słońce ...

  • ,,Mięso" cz. 42

    Cz. 42 W nocy Kućko dostaje telefon. To ona dzwoni, aby przyjechał po następną dostawę. Zaspany i ledwo żywy budzi Melasię. - Wstawaj, musimy jechać po towar. - Och ...

  • Detektyw, część 1

    Mieszkanie. Poranek. Tabletka na ból gardła. Kawa i poranna prasa/wiadomości. Następnie praca, głównie przy komputerze i siedzenie cały czas pod służbowym telefonem. Sam ...

  • Piekło skazańców - Prolog

    Roy nie śpieszył się jakoś szczególnie, uznał, że zawsze znajdzie się czas na papierosa czy dwa, a biorąc pod uwagę panującą godzinę policyjną, raczej nie musiał ...

  • ,,Mięso" cz. 45

    Cz.45 Melasia przez dwa kolejne dni wciąż wyglądała za staruszką. Udawała przy Kućku, że wszystko jest w porządku, choć tak bardzo za nią tęskniła. I to z każdą ...

  • ,,Mięso" cz. 62

    Cz.62 Starsza kobieta nie pamiętała już, czy kiedykolwiek zrobiła tyle rulonikowych pasztecików z mięsa. A trzeba było przyznać, że wyszły jej całkiem nieźle. Nie ...

  • ,,Mięso" cz. 63

    Cz.63 Pokochaj mnie. Pokochaj mnie. Tylko ciebie chcę. Tato… Czy nie wystarczy nam już tej zabawy w ciuciubabkę? Pokaż mi się. Wróć do mnie. Dosyć mam tego wszystkiego ...

  • ,,Mięso" cz. 67

    Cz.67 Nie była pewna, czy to, co przeczuwała mogło się zdarzyć, ale i tak pędziła, co sił. Nie zważała na innych, którzy przypatrywali się biegnącej zakonnicy ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 2

    ,,Nie ma nic cenniejszego od czasu, Bo jest on ceną wieczności.’’ Louis Bourdaloue Rozdział pierwszy Dzień przed wyjazdem - Tato, na jutro zapowiadają upały! Pani ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 3

    ,, Panie, spójrz, jak czas biegnie I jak życie ucieka, a śmierć Depce mu po piętach.’’ Franciszek Petrarca Rozdział drugi Godzina siedemnasta dwanaście. Kilka godzin ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 4

    ,,Potrójnym krokiem zdąża czas: Niepewnie zbliża się przyszłość, Teraźniejszość mknie niczym strzała, Odwiecznie niema pozostaje przeszłość.’’ Fryderyk Schiller ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 5

    ,, Czas nie ma właściciela, Czas tylko wytwarza i niszczy, Daje i odbiera każdą rzecz.’’ Mahabharata Rozdział czwarty Pomocy! Obudziły mnie krzyki mamy. - Tomek! Tam ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 6

    ,, Nie trać czasu na wyrzuty i narzekanie, bo czas jest cenny, a przeznaczony jest na zasiew i na zbiór.’’ Z mądrości tybetańskich Rozdział piąty Las dziczy Wszędzie ...