,, Czerwony autobus widmo" cz. 7
,, Jedna chwila może zmienić wszystko.’’ Christoph M. Wieland Rozdział szósty Kłótnia rodziców Przez dobre dziesięć minut, podczas których mama oddawała wszystko co ...
,, Jedna chwila może zmienić wszystko.’’ Christoph M. Wieland Rozdział szósty Kłótnia rodziców Przez dobre dziesięć minut, podczas których mama oddawała wszystko co ...
,, Śmierć to tylko jeden krok, ale prowadzi mnie on od tego, co tymczasowe, do tego, co ostateczne, z czasu do wieczności.’’ Michel Quoist Rozdział Siódmy Jezioro Dusz ...
,, Kto oskarża czas o to, że zbyt szybko mija, niech siebie samego oskarży, że nie potrafi go wykorzystać.’’ Friedrich v. Logau Rozdział ósmy Ból, żal i rozgoryczenie ...
,, Czas bezlitośnie miele dni, godziny, chwile, nie patrząc nikomu w twarz. Jest jak lawa; wszędzie dociera i wszystko zalewa.’’ Gabriele Adani Rozdział dziewiąty ...
,, Przeszłość już do was nie należy. Czasu, który nadejdzie, nie możecie być pewni. Jedynie obecna chwila jest wasza.’’ Św. Katarzyna ze Sieny Rozdział dziesiąty ...
Cz. 68 2 lata później… Młode małżeństwo całe roztrzęsione przed procesem adopcyjnym, siedzi na krzesłach obitych skórą. Tupią nogami w nieokreślonym rytmie ze ...
„To co dla jednych jest niewidoczne, dla innych jest oczywiste.” Doskonale pamiętałem te słowa z jednej z rozmów Antoniego i rodziców Weroniki. Nie zastanawiałem się ...
,, Wielu traci czas i cierpliwość na to, czego powinni zaniechać; jednego i drugiego zabraknie im, kiedy będą chcieli odrobić to, co zaniedbali.’’ Baltasar Gracian ...
,, Nie można właściwie powiedzieć, że są trzy czasy: przeszły, teraźniejszy i przyszły. Stosowniej byłoby mówić: teraz czas przeszłego, teraz czasu teraźniejszego i ...
,, Tych, którzy nie chcą nic wiedzieć o przeszłości, także przyszłość prędko potępi.’’ Jakub Grimm Rozdział trzynasty Cisza Gdyby nie zjedzone kanapki i wypita ...
,, Patrz w przeszłość tylko wtedy, gdy chcesz się upewnić, że byłeś w zgodzie z całym stworzeniem. Idź naprzód, chwytaj bieżącą chwilę i żyj otwarty na ...
,, Tylko ten, kto wierzy w to co będzie, wierzy w to, co jest.’’ Przysłowie brazylijskie Rozdział piętnasty Zagubieni Gdy tylko minął pierwszy szok odepchnąłem ojca ...
,, Niepozorny jest czas człowieka na ziemi, niepozorne miejsce, jakie na niej zajmuje, niepozorana sława, jaką po sobie zostawia potomnym.’’ Marek Aureliusz Rozdział ...
,, Czas wszystko zabiera i wszystko daje, każda rzecz się zmienia, nic nie obraca się w nicość.’’ Giordano Bruno Rozdział siedemnasty Opowieść Po dźwięcznych ...