Wampirze szczęki - część 4
Lordowi udało się dotrzeć na zamek przed świtem. Wezwał swoich podwładnych i zasiadł w gabinecie razem z Lloydem i Danversem. Na biurku postawił butelkę, ale wcześniej ...
Lordowi udało się dotrzeć na zamek przed świtem. Wezwał swoich podwładnych i zasiadł w gabinecie razem z Lloydem i Danversem. Na biurku postawił butelkę, ale wcześniej ...
Przysypiał. Siedział z szeroko rozstawionymi nogami, pochylony w przód. Jego ręce podparte łokciami o nogi podtrzymywały głowę, której niemal nie było widać pod ...
Zestaw: Postać: Szukający zemsty Miejsce: O charakterze niemieckim Zdarzenie: Przymierze wrogów Dlaczego tu jestem? W jaki sposób się tu znalazłem? Te pytania niczym wciąż ...
Siedziałem kilka godzin.. były to niesamowicie nudne a zarazem głośne godziny. Krzyki ekscytacji dzieciaków jakby z każdą minutą się nasilały w końcu wstałem i ...
Cześć, dzisiaj miałam w miarę dobry dzień dopóki mój ojciec nie wrócił z pracy, widząc mnie na kanapie powiedział: "Przy niej to mi się odechciewa jeść obiadu ...
,,(…) poszli w kierunku domu (…). Istnieją domy pełne życia (…). Są też takie, które sprawiają wrażenie… opuszczonych, niemal martwych. Ten dom zdecydowanie ...
,,Czym dla ptaka są skrzydła, tym dla człowieka przyjaźń i wznosi go ponad proch Ziemi’’ Raudive Zenta M. 3 Nie chcieliśmy przeszkadzać rodzicom w przenoszeniu naszych ...
,, Ludzie wystarczająco szaleni, by sądzić, że mogą zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają’’ Jobs Steve 4 Tuż za metalowymi drzwiami, które od strony ...
,, Kto nie zauważa cierpiącego, ten będzie również ślepy na róże’’ Spaem’ann Heinrich 5 Tej nocy spaliśmy razem z rodzicami na bardzo niewygodnym łóżku, gdzie ...
,, Konsekwencje naszych czynów biegną szybciej, niż my przed nimi uciekamy’’ Deval Jacques 6 - I jak ci się spało kochanie?- Zapytała mnie mama podając na stole ...
,, Wszystkie domy stałyby się grobami, gdyby nie były otwarte dla gości’’ Gibran Kahil 7 Po tym dziwnym incydencie powiedziałam mamie, że idę się przejść po okolicy ...
,, Miłość oznacza pozwolić drugiej osobie prześladować nas’’ Fiodor Dostojewski 8 Babcia Amelia nigdy nie była na nic chora. Znałam ją już od dziecka, choć fakt ...
,, Strach jest rzeczą ludzką. Tylko ludzie głupi niczego się nie boją’’ Antonio Hill 9 W piwnicy jak zwykle atmosfera była warta pięć groszy, jeśli chodziło o ...
,, Jedno było pewne. Musiała się bać. Potwornie.’’ Guillaume Musso 10 Chciałabym powiedzieć, że noc była ciemna i zimna, albo, że słyszałam śpiew słowika, czy ...