Horrory - str 20

  • W głąb kajdanów - Część 3

    – Wykorzystałeś mnie... – rzekłam cicho, ukrywając twarz w dłoniach. – Wykorzystałem? Nieee. Ja tylko podziwiałem piękno zamknięte w klatce – odparł pewnie ...

  • Ukarać miłość

    Idę do jej sypialni. Wokół tańczą płomienie ognia. Zamknąłem ją tam od razu jak tu przyszedłem. Mam nadzieję na niesamowity finał. Wyciągam z kieszeni złoty klucz ...

  • Dwa trupy plus jeden

    Stałem na malutkiej stacji kolejowej, wpatrując się w migające z oddali światła nadjeżdżającej lokomotywy. Było zimno i mokro. Porywisty wiatr szumiał między drzewami ...

  • Pobawmy się. Część III

    Ślad Kate i Samuel znaleźli się w miejscu śmierci Jack’a. Mieli ze sobą latarki, którymi oświetlali sobie drogę. Oboje podeszli do wody, która o tej porze była ...

  • Gospodarstwo Robinsonów cz. 2 Ostatnia

    Staruszek wbiegł prędko do budynku policji i niczym jak pershing cwałował po ciasnym korytarzu, zaglądając po kolei do każdego pokoju, tym samym usiłując znaleźć ...

  • Wampirze szczęki - część 3

    Franklin był nocnym markiem, dlatego wszyscy uważali go za wampira. Ubierał się w zwykłe wiejskie ciuchy, kubrak, potargane spodnie, kraciastą koszulę i gumowce. Te ...

  • Opowieści sprzed kominka - Rzeka

    Ah! To znów Wy, moi mili. Śmiało, rozsiądźcie się, miejsca mamy pod dostatkiem! Dawno się nie widzieliśmy, tak mi tego brakowało! Żaru bijącego z kominka, miękkich ...

  • Inwazja zombie cz. 4- Strzelanina i nowy kompan

    -Powiedzmy, że ci wierzę-Burknąłem pod nosem i poszliśmy do salonu do reszty, ale tam niespodzianka jednego z nich nie było a drugi stał zza Jakubem, któremu przyłożył ...

  • Martwy, albo nie część 1

    06.07.2014r. Arek pośpiesz się nie mamy całego dnia - powiedział Darek pospieszajac Arka -Już idę, już tylko wezmę jeszcze kilka puszek konserw. -ok Arek Darek grzebał ...

  • Baza

    Johnny nienawidził mieszkania na odludziu, ale nie miał innego wyjścia, ponieważ jedyny żyjący członek jego rodziny, czyli wujek Carl, był wprost wniebowzięty ...

  • Przychodzą po zmroku

    Od kilkudziesięciu minut stałem w niekończącej się kolejce. W koszyku kilka drobnostek pokroju sucharów. Co chwila spoglądałem na zegarek, aby potem spojrzeć wprost ...

  • klatwa

    Dawno temu tu na przdmiesciach gdanska mieszkala rodzinka. Dopiero się wprowadzali. Jednak ze nie wiedzieli o wczesniejszych historiach o tym domu. A mial on bardzo dziwne az ...

  • Scream v.2 #1

    W fikcyjnym miasteczku Conewood dochodzi do serii brutalnych morderstw, cała historia kręci się wokół 17-letniej Rosie, która dotychczas prowadziła beztroskie życie ...

  • Dni w których ZOMBIE nas wybrało.cz 2

    Dzień 2 Po wczorajszej rozmowie z Pauliną, nie mogłem spać, rozmyślałem ciągle nad tym co mówiła. To że pokłóciła się z mamą, to że może jej już nie zobaczyć ...