Horrory - str 19

  • Różdżko-patyk cześć2

    Obróciłam się a ona zaczęła przeraźliwie krzyczeć. Spanikowana wydałam z siebie straszliwy pisk. Dziewczynka zastygła w bezruchu. Chyba przeraziła się bardziej niż ja ...

  • Artysta

    Zobaczyłem ją. Siedziała naprzeciw mnie na ławce. Piękna. Kruczoczarne długie włosy opadające na ramiona, piwne oczy, blada, niemal porcelanowa cera, bez żadnej skazy ...

  • Bezdech # 1

    UWAGA!!! Opowiadanie zawiera treści wulgarne i niesmaczne, nieocenzurowane. Zastanów się, zanim będziesz chciał/a to przeczytać. Polecam dla osób o mocnych nerwach ...

  • Spotkanie po Latach

    SPOTKANIE PO LATACH I Kiedy już odłożyła słuchawkę, perspektywa czasu pozostałego do powrotu Seweryna stała się dla Anety bolesna. Nie mogła teraz uwierzyć w to, iż na ...

  • Klątwa bestii

    Kobieta weszła do pokoju, miała nie więcej niż dwadzieścia lat, jej drżące ręce dzierżyły krucyfiks, a usta mamrotały niezrozumiałe słowa po łacinie. Była wybrana ...

  • W głąb kajdanów - Część 2

    Stałam w tym jasnym mroku, a przede mną... On. Materialny i mroczny. Emanujący ciemnością. Odezwał się, głosem z najczarniejszego koszmaru: – Jesteś, moja piękna ...

  • Codziennostrzał - 1 - Druga szansa

    Wszędzie krew. Widzę krew. Czuję krew. Rozpala mnie od wewnątrz. Pozostawia w moich ustach metaliczny, słodkawy smak. Lubię go. Daje mi uczucie spokoju, wewnętrznej ...

  • Inwazja zombie cz. 3- Nowi niechciani goście

    Ksawery bez broni więc dostał mój Blaser, a ja wziąłem P99. Podchodzimy do drzwi, które ledwo się trzymały. Raptem bum i wyważyli drzwi, byli to włamywacze. -Spierdalać ...

  • Różdżko-patyk część5 (ostatnia)

    O 23 byłam już przy "nawiedzonym domie". Serine czekała na poddaszu. W ręce miała strój sprzątaczki. Podając mi go powiedziała: -"przebierz się w ten ...

  • IZABELL

    Thomas Braun był znanym na całe miasteczko medium. Umiejętność nawiązywania kontaktu ze zmarłymi nabył prawdopodobnie od swojego dziadka, Jamesa Brauna. Od czasu ...

  • Krzyki w lesie - część 3

    Wick odczekał kilka minut i wyjrzał. Nic się nie poruszało, las zamarł w bezruchu. Dopiero po chwili ptaki znów zaczęły śpiewać. Wskoczył szybko do środka samochodu i ...

  • Mistrz

    Myli się ten, kto uważa, że można zapomnieć. Czas nie leczy ran. Sprawia tylko, że inne wspomnienia zasypują te najgorsze. Ale nie ma dobrych wspomnień. Są tylko lepsze ...

  • Zombie Apokalipsa-Wstęp odc.2

    Przepraszam że tak nijak zakączyłem poprzednią (1) część ale nawet nie zwróciłem uwagi na to że nie dopisałem zakączenia :( Wydawało mi się że zrobiłem zakączenie ...