,, Tam nie może nikt zamieszkać..." cz. 11
,, Udawanie dobroci odstręcza bardziej niż otwarte zło” Tołstoj Lew 11 Śniadanie zjadłam na milczka. Nie wyobrażałam sobie, abym miała się do niej uśmiechać i ...
,, Udawanie dobroci odstręcza bardziej niż otwarte zło” Tołstoj Lew 11 Śniadanie zjadłam na milczka. Nie wyobrażałam sobie, abym miała się do niej uśmiechać i ...
,, Dom to nie miejsce, w którym mieszkasz, ale w którym ciebie rozumieją’’. Morgenstern Christian 12 Wchodząc do piwnicy starałam się myśleć tylko o mamie. Nie ...
,, Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia’’ Einstein Albert 13 Przy kolacji, gdy tata z siostrą skończyli już jeść kanapki ze szynką, na którą w końcu było ...
,,Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać” Canfield Jack 14 W nocy słyszałam jak rodzice o coś się kłócili, ale nie rozumiałam, o co. Potem nagle ich głosy ...
,,Pamiętaj, jeśli masz w życiu wszystko, co tylko może zapragnąć każdy, łącznie z tobą i gdy pewny jesteś, że już niczego ci nie potrzeba, to znaczy, że jesteś albo ...
,,Najlepszą metodą przewidywania przeszłości, jest tworzenie jej” Kay Alan 16 Zerwałam się na równe nogi z łóżka i nie patrząc pod nogi wpadłam przez pomieszczenia ...
,, Najważniejszą rzeczą w porozumiewaniu się jest słyszeć to, czego nie powiedziano” Drucker Peter 17 Pani Paulina okazała się być przemiłą staruszką już w dosyć ...
,, Chciwość pieniędzy jest największą przeszkodą w otrzymywaniu ich” Ford Henry 18 Zrozumieć to jedno, ale być w stanie tego wysłuchać, to drugie. Podczas gdy pani ...
,, Wielcy ludzie są dumni, mali zarozumieli ” Byron George G. 19 Po rozmowie z Panią Pauliną poszłam do taty i zapytałam się go, czy mogę na nogach wrócić do domu ...
Martyna miała wtedy 14 lat. Była akurat na wakacjach z rodzicami i starszą, 19-letnią siostrą - Marzeną. Trzeciego dnia wycieczki rodzice uparli się, żeby wybrać się do ...
Siedzę w tym momencie przed komputerem, przestraszony i bezradny. Za chwilę zostanę zamordowany, chociaż nie znam dokładnego momentu. Przyjaciel opowiedział mi dzisiaj ...
,, W człowieku tylko żołądek bywa i to nie czasem w pełni zadowolony” Mill Stuart John 20 Droga do naszej piwnicy upłynęła mi dość dziwnie spokojnie. Ulicą nie ...
,, Uczony zna dobrze wartość pieniądza, ale bogaty nie zna wartości wiedzy” Voltaire 21 Nic nie zrozumiałam z tego, co babcia mi mówiła. Wciąż uparcie twierdziła, że ...
,, Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia, ponieważ daremnie czekają na duże” Buck Pearl 22 Chyba po raz pierwszy musiałam przyznać, że wystraszyła mnie ...