Horrory - str 24

  • Teen Wolf - prolog

    Hej, witajcie! To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość. Scott był normalnym nastolatkiem z astmą, do momentu gdy on i jego najlepszy przyjaciel Stiles ...

  • Stare złomowisko

    Był wczesny ranek. Szedłem na złomowisko do mojego kumpla, który tam pracował jako strażnik. Za kilkanaście minut kończył zmianę i mieliśmy zamiar iść na piwo do ...

  • n bm

    Cześć jestem Max, mam 30 lat i chce Wam opowiedzieć historie która przytrafiła mi się 10 lat temu. Przyłapałem żonę na zdradzie, klasyka zdradziła mnie z moim ...

  • Byłam opętana

    Moje opętanie zbiegło się z schizofrenią. Zaczęło się od schizy, że ktoś chce mnie zabić. Kto? Schizofrenik czasem nie zna przesłanek swoich urojeń lub ich nie ...

  • Inwazja zombie cz. 5- Nowa Koleżanka

    Rano, gdy chcieliśmy spakować torby, przybłąkało się 3 dziwaków, których szybko rozwaliliśmy, spakowaliśmy się i pojechaliśmy. Minęliśmy kilku ludzi i dziwaków ...

  • Martwy, albo nie część 2

    Klaudia wzięła karton z zupami i ruszyła do teraźniejszego miejsca zamieszkania, czyli Darka starego domu tylko, że on był teraz o wiele lepszy. Dwór był ogrodzony ...

  • Inwazja zombie cz. 6- O krok od śmierci

    -Zaraz przecież został ugryziony...- I w tym momencie złapał mnie za rękę, budząc się jako dziwak. -Co jest kurwaa!?- Krzyczałem pod wpływem impulsu. Szarpaliśmy się ...