Horrory - str 23

  • ,, Tam nie może nikt zamieszkać..." cz. 23

    ,, Jeśli chcesz być tam, gdzie nigdy nie byłeś, musisz iść drogą, którą nigdy nie szedłeś. Jeśli chcesz osiągnąć to, czego nigdy nie miałeś, musisz robić to ...

  • ,, Tam nie może nikt zamieszkać..." cz. 24

    ,, Droga prosta jest najkrótsza, ale na ogół wymaga najwięcej czasu, aby dojść nią do celu” Lich Tenberg Georg 24 Przez chwilę, gdy usłyszałam imię i nazwisko babci ...

  • ,, Tam nie może nikt zamieszkać..." cz. 25

    ,, Największe nieszczęście zdarza się wówczas, gdy człowiek o małych możliwościach posiada wielkie ambicje” Vauvenargues Luc 25 Ciemność zarówno szybko jak się ...

  • Przemoc ekonomiczna 11

    Witajcie, dość szybko minął ten miesiąc. Ale nie szybko mija mi tak czas gdy słyszę z ust tyrana: "Za dużo wydajesz", "Opanuj się", "Musimy ...

  • ,, Tam nie może nikt zamieszkać..." cz. 26

    ,, Nie ma takiego bólu, którego nie można by wypłakać” Gogol Nikołaj 26 Przemierzałam nasze podwórko chyba już z setny raz, gdy w końcu w wejściu bramy pojawił się ...

  • ,, Tam nie może nikt zamieszkać..." cz. 27

    ,, Każdy człowiek może zbłądzić, uparcie trwa w błędzie tylko głupi” Cyceron 27 Może to dziwne, ale dzisiejszej nocy spałam bardzo spokojnie. Starsza Kobieta nie ...

  • ,, Tam nie może nikt zamieszkać..." cz. 28

    ,, W naturze człowieka leży rozsądne myślenie i nielogiczne działanie” France Anatole 28 Zaczęłam przeglądać szarą teczkę, na której były moje imię i nazwisko, a ...

  • Napromieniowany.

    Pewnego dnia siedząc w fotelu i oglądając serial zadzwonił do mnie telefon. Odebrałem, to był mój informator. Powiedział, że znalazł opuszczony schron i fajnie by było ...

  • Wampirze szczęki - część 2

    Lord znalazł Marleya w zamkowej kuchni. Zajadał gofry, ale gdy zobaczył swojego pana udawał, że przegląda jakąś książkę. - Powiedz mi jedną rzecz… - zaczął Lord ...

  • Osaczona

    Zimna jesienna noc, opatuliła małe miasteczko Kelmond. Brudne drzewa, pochylały swe gałęzie nad domami, dodając im nuty upiorności. Wśród gęstej ciemności ulic ...

  • Mistrz II. Dante

    - Zna pan historię Weroniki? – Nie znał, choć nie chciał tego przyznać. Starał się zagrać na czas. - Jakiej? - Świętej Weroniki na której chuście można zobaczyć ...

  • Le Castle

    19 sierpnia 1843 Za oknem świeci słońce i jest przyjemnie ciepło. Byłem raz czy dwa na dziedzińcu więc wiem. Zamek jest chłodny, mimo że od lipca temperatura wynosi ...