Trening wyobraźni z opowi(zestaw podany w tekście) Cześć pierwsza.
Zestaw, który musiałem użyć: Postać: Sprzedawca podgrzybków Miejsce: Las bez drzew Wydarzenie: W przestworzach Słońce prażyło swoim ciepłym blaskiem nad wioską ...
Zestaw, który musiałem użyć: Postać: Sprzedawca podgrzybków Miejsce: Las bez drzew Wydarzenie: W przestworzach Słońce prażyło swoim ciepłym blaskiem nad wioską ...
Nordycka historia - rozdział 15. Asia przez chwilę stała w bezruchu, lecz w końcu i tak skłoniła się lekko. - Odynie - rzekł tymczasem Loki, stojąc zgięty w ...
Wszedłem do baru w którym byłem umówiony na spotkanie. W najciemniejszym rogu czekał na mnie on. Niski, krępy i brodaty. Można by pomyśleć, że to krasnolud, ale ...
Hermiona wstrzymała oddech, w napięciu obserwując reakcje swojej rodziny. Wszyscy trwali w totalnym szoku, niezdolni, by wykonać nawet najmniejszy ruch, czy powiedzieć ...
Jedno wspomnienie… Ciało leżące bezwładnie na wyłożonej parkietem podłodze… Dziecko wpatrzone pustym wzrokiem w twarz zapłakanej rodzicielki… Matka próbująca ...
Przytuliłam ją. -Przecież wiesz, że i tak jakoś znajde wyjście z każdego ryzyka.- Zaśmiałam się ,czując jak łza mi płynie po policzku. - Mówił Ci już jak to ...
Rozdział 6 -Wstawaj, leniu!- Właśnie tymi słowami obudziła mnie Maja, następnego dnia. -Która godzina? -8:00, więc jeśli nie chcesz spóźnić się na śniadanie to ...
- Nie byłem zbyt ostry? – zapytał, gładząc ją czule po brzuchu. - Byłeś idealny, Curran. Poza tym w łóżku nigdy nie jesteś brutalny – odparła, uśmiechając się ...
Gdy po długim biegu dotarłem do jego mieszkania, zatrzasnąłem za nim drzwi. -Nie wiem jak ty ale ja tam nie wracam. -powiedziałem jeszcze zdyszanym głosem i usiadłem na ...
Szum padającego deszczu przenikał do wnętrza gospody. W środku grała skocznie muzyka przez miejscowych grajków. Panowała wesoła atmosfera, pili i jedli przedstawiciele ...
Rozdział 1 Wygnanie Hildegardy Pałac był zbudowany w kształcie prostokątu. Po obu stronach znajdowały się dwie wieżyczki, a dach miał półokrągły. Droga, która do ...
Nazajutrz już wiedziałam że muszę o tym porozmawiać z Diego. Jestem tylko ciekawa tego jak zareaguje.Ale że dzisiaj muszę iść do szkoły, zrobię to po południu ...
Patrzyłam na ekran monitora, z zażenowaniem oglądając film. W końcu nie wytrzymałam, zamknęłam oczy i w dosyć szybkim tempie zamknęłam laptopa. Przełknęłam głośno ...
Zostawił Hermionę pod opieką skrzata, a dwóch skretyniałych Śmierciożerców pod strażą dwóch kolejnych stworków i pewnym krokiem udał się do komnat Czarnego Pana ...