Thrillery - str 25

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 2

    ,,Nie ma nic cenniejszego od czasu, Bo jest on ceną wieczności.’’ Louis Bourdaloue Rozdział pierwszy Dzień przed wyjazdem - Tato, na jutro zapowiadają upały! Pani ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 18

    ,, Czas wszystko zabiera i wszystko daje, każda rzecz się zmienia, nic nie obraca się w nicość.’’ Giordano Bruno Rozdział siedemnasty Opowieść Po dźwięcznych ...

  • Brudna gra-Rozdział VI

    -Widzicie ich?-spytał senator wskazując plazmowy telewizor stojący naprzeciwko foteli, gdzie siedzieli „Monkeyy”, „Lady” i „Schizol”. -Protesty, no i co w związku ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 21

    ,, Czas jest życiem, ciepłem, światłem. Człowiek wciąż zabija go, mrożąc życie liczbami, prawami i formułami, ze strachu przed nieznanym.’’ Oswald Spengler ...

  • Ukojenie cz. 28

    Pozbierał pakiety, wsiadł do auta i ruszył. Jechał bardzo wolno, obraz dwoił mu się i troił od stanu upojenia. Długo trwało, póki dotelepał wóz na skraj lasu. Tam ...

  • ,,Mięso" cz. 39

    Cz. 39 - Kiedy ona przyjedzie?- Zapytała Melasia, pomagając Kućkowi porcjować mięso na mniejsze kawałki. - Nie wiem. Ma nam dać znać. Mamy, co robić przecież. Kućko z ...

  • ,,Mięso" cz. 74

    Cz. 74 Już drugi dzień Kućko leżał w łóżku. Nie miał siły się podnieść, ani też nie chciał, aby synowie sadzali go na wózku. Starość bardzo go dobijała, a w ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 14

    ,, Tych, którzy nie chcą nic wiedzieć o przeszłości, także przyszłość prędko potępi.’’ Jakub Grimm Rozdział trzynasty Cisza Gdyby nie zjedzone kanapki i wypita ...

  • ,,Mięso" cz. 47

    Cz. 47 Widzisz? To pewnie już ostatni mój list do ciebie. Niewiele się zmieniło odkąd pisałam do ciebie ostatnim razem. Wciąż jestem z daleka od mojego prawdziwego domu i ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 8

    ,, Śmierć to tylko jeden krok, ale prowadzi mnie on od tego, co tymczasowe, do tego, co ostateczne, z czasu do wieczności.’’ Michel Quoist Rozdział Siódmy Jezioro Dusz ...

  • ,,Mięso" cz. 58

    Cz.58 Dzień, jak co dzień. Kobieta uważała, że mógłby być naprawdę dobrym dniem, gdyby nie jedna zmiana. Deszcz wciąż mógłby napawać ją do działania, a słońce ...

  • ,,Mięso" cz. 13

    Cz. 13 Co teraz czujesz? Czy jest ci zimno? A może wręcz przeciwnie, pocisz się jak mops, który nie nadąża za własnym ogonem? Czy tak trudno jest ci odpisać? Wziąć do ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 23

    ,, Nie ma takiego cierpienia, którego by czas nie uśmierzył i nie uleczył.’’ Cycero Rozdział dwudziesty drugi Biel, czerń i czerwień Wciąż przed oczami miałem ...

  • Codziennostrzał - 1 - Druga szansa

    Wszędzie krew. Widzę krew. Czuję krew. Rozpala mnie od wewnątrz. Pozostawia w moich ustach metaliczny, słodkawy smak. Lubię go. Daje mi uczucie spokoju, wewnętrznej ...